بنگلادش خواستار حل تنش میان ایران و اسرائیل شد

کد خبر: 1285502

بنگلادش یکشنبه اعلام کرد که ما خواستار تلاش «همه کشورها برای حل تنش میان ایران و اسرائیل» و متوقف کردن کشتارهای صهیونیست‌ها در نوار غزه هستیم.

بنگلادش خواستار حل تنش میان ایران و اسرائیل شد

 به نقل از خبرگزاری ملی بنگلادش، «حسن محمود» وزیر خارجه بنگلادش اظهار کرد: امیدواریم همه کشورها با اتخاذ اقدامات موثر در حل تنش میان ایران و اسرائیل و متوقف کردن کشتار کور مردم غزه نقش ایفا کنند.

وی تاکید کرد: ما هرگز حامی جنگ نبوده‌ایم. حامی صلح هستیم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه ای، آغاز عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل را در پی انتقام از تل آویو در حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت ۷ تن از مستشاران و افسران نظامی تهران در دمشق اعلام کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها