شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۱۷۵ نفر افزایش یافت

کد خبر: 1283922

وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز یکشنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵مهر) به ۳۳ هزار و ۱۷۵ نفر و شمار زخمی ها به ۷۵ هزار و ۸۸۶ نفر خبر داد.

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۱۷۵ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت غزه امروز یکشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی در نتیجه جنگ در نوار غزه از هفت اکتبر باز هم افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، با ورود جنگ غزه به هفتمین ماه خود این وزارتخانه امروز اعلام گزارش داد که تلفات تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته به ۳۳ هزار و ۱۷۵ شهید و ۷۵ هزار و ۸۸۶ مجروح رسیده است.

این وزارتخانه افزود: رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته چهار کشتار علیه خانواده‌ها در نوار غزه انجام داد که ۳۸ شهید و ۷۱ مجروح را راهی بیمارستان‌ها کرد.

وزارت بهداشت غزه خاطرنشان کرد: هنوز تعدادی قربانی زیر آوار و در جاده‌ها هستند و آمبولانس‌ها و نیروهای اورژانس و دفاع مدنی نمی‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

همچنین خبرنگار الجزیره گفت: در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در محله شجاعیه در شرق نوار غزه، چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

این در حالی است که ارتش اشغالگر لشکر ۹۸ را با سه تیپ خود از شهر خان یونس در جنوب غزه خارج کرد، در حالی که یک منبع نظامی صهیونیست گفت که ارتش تمام نیروهای خود را به جز یک گردان از جنوب نوار غزه خارج کرده است./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها