بهانه جدید نتانیاهو برای توقف جلسات دادگاهش

کد خبر: 1278651

بنیامین نتانیاهو برای فرار از ادامه محاکمه‌اش بهانه جدیدی را برای توقف جلسات دادگاه تراشید و ادعا کرد به دلیل شرایط جنگی امکان احضار شهود را ندارد.

 بهانه جدید نتانیاهو برای توقف جلسات دادگاهش

بنیامین نتانیاهو برای فرار از ادامه محاکمه‌اش بهانه جدیدی را برای توقف جلسات دادگاه تراشید و  ادعا کرد به دلیل شرایط جنگی امکان احضار شهود را ندارد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در خبری در این رابطه اعلام کرد، وکلای مدافع بنیامین نتانیاهو ادعا کردند که به دلیل شرایط جنگی امکان دسترسی و دیدار با 6 نفر از شاهدان پرونده‌های موسوم به 1000 و 2000 که مربوط به فساد و سوء استفاده از قدرت برای دریافت رشوه توسط نتانیاهو است را پیدا نمی‌کنند، از اینرو جلسات دادگاه تا بعد از پایان جنگ به تعویق بیافتد.

براسا پیشنهاد ارائه شده توسط وکلای مدافع نتانیاهو با تواجه به شرایط جنگی که اسرائیل در آن به سر می‌برد 6 شاهد از 9 شاهد امکان حضور ندارند و دادگاه در صورتی که می‌خواهد در این شرایط جنگی و امنیتی همچنان به جلسات خود ادامه دهد می‌تواند با 3 نفر از شهود گفتگو کند.

گفتنی است وکلای نتانیاهو ادعا می‌کنند برخی از شهود دادگاه نتانیاهو افرادی همچون تامیر باردو رئیس سابق موساد است که وکلای مدافع نتانیاهو ادعا می‌کنند در شرایط فعلی دسترسی به وی و احضارش به دادگاه امری به شدت دشوار است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها