هشدار معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1278578

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه با تاکید بر حق مشروع فلسطینی‌ها در آغاز عملیات طوفان‌ الاقصی، به تل‌آویو در خصوص ارتکاب هرگونه «حماقتی» در قبال خاک لبنان و تکرار شکست جنگ ۳۳ روزه هشدار داد.

هشدار  معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی

 معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نعیم قاسم امروز خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت هرگونه «حماقتی» و تجاوز به خاک لبنان، نسخه پیشرفته جنگ 33 روزه (ژوئن 2006) تکرار خواهد شد و «شکست مفتضحانه دیگری به شکست‌های شما و پیروزی دیگری به پیروزی‌های ما افزوده خواهد شد... جنگ علیه غزه را متوقف کنید، تا منطقه آرام شود».وی با سخنرانی در ششمین کنفرانس اتحاد علمای مقاومت تحت عنوان «البنیان المرصوص» که در لبنان برگزار شد، تصریح کرد: «جمع می‌شویم تا صدای خود را برای حق علیه باطل بلند و از مقاومت شرافتمندانه در برابر استکبار حمایت کنیم و موضع خود را در قبال این رویارویی و تجاوز گناهکارانه که به مرز نسل کشی رسیده، روشن کنیم».وی افزود: «ما اطمینان داریم که همه این رنج‌ها و چالش‌ها که با استواری اسطوره‌ای همراه شده به پیروزی منجر خواهد شد.طوفان‌الاقصی حق مشروع فلسطینی‌ها است و بحثی در حقانیت آن نیست، آنها با اشغالی مواجهند که 75 سال طول کشیده و این اشغالگری جز با مقاومت از بین نمی‌رود».معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که اگر حمایت تسلیحاتی آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه نبود، اسرائیل نمی‌توانست بیش از چند روز به این تجاوز ادامه بدهد. وی در بخش دیگری از سخنانش پایدار مردم غزه را ستود و گفت که ساکنان غزه در قلب نبرد و با شکم‌های گرسنه اعلام کردند که صبور و پایدار هستند و هرگز از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند و تا زمان آزادی فلسطین به فداکاری‌ ادامه می‌دهند. در این شرایط وظیفه ما است که به غزه کمک کنیم و به نفع لبنان و منطقه است که به اشغالگری اسرائیل در فلسطین پایان دهد.

نعیم قاسم افزود:« مقاومت نمی‌گذارد دشمن بتواند برنامه‌هایش را اجرا کند. ما از همه می‌خواهیم در این راستا حرکت کنند. ..فلسطین از بحر تا تهر است و  فلسطینی‌ها می توانند کشور کامل خود را در کل سرزمین فلسطین ایجاد کنند. مقاومت فلسطین و ما نتیجه‌ای جز این را نخواهیم پذیرفت».   وی تاکید کرد: «اسرائیل امروز در مرحله‌ای قرار گرفته که گزینه‌ای جز کشتار بدون هیچ چشم‌اندازی ندارد. در حالی که مقاومت در سنگر مقابل دشمن را متوقف می‌کند، چرا سایرین از غزه حمایت نمی‌کنند»./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها