افزایش شمار فلسطینی‌های بازداشت‌شده در کرانه باختری

کد خبر: 1274842

۲ موسسه حقوقی فلسطینی در گزارشی از افزایش شمار فلسطینی های بازداشت‌شده در کرانه باختری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

افزایش شمار فلسطینی‌های بازداشت‌شده در کرانه باختری

به نقل از الجزیره، ۲ مؤسسه حقوقی فلسطینی طی گزارشی اعلام کردند که شمار فلسطینیان ساکن کرانه باختری که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند افزایش یافته است.

کمیته امور اسیران و باشگاه اسیر فلسطین در این گزارش بیان کردند که شمار فلسطینیان بازداشت‌شده از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به حدود ۷۰۲۰ نفر رسیده است.

گفتنی است پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، یورش‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری و کشتار و بازداشت شهروندان فلسطینی ساکن این منطقه‌ها از سوی نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شده است.

شهادت سه لبنانی در حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی

منابع آگاه در جنوب لبنان از شهادت سه نفر از جمله دو کودک در حملات جدید جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع بیمارستانی در لبنان از شهادت سه نفر در حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه شهرک الصوانه در جنوب لبنان خبر دادند. براین اساس این شهدا یک مادر و دو فرزندش بوده اند.

همچنین در بمباران شهرک عدشیت در جنوب لبنان نیز چهار لبنانی زخمی شده اند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پیش با صدور بیانیه‌ای از حمله گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

خبرنگار الجزیره همچنین از شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در جنوب لبنان خبر داد.بنابر اعلام الجزیره جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان از جمله عدشیت، شهرک الشهابیه، الصوانه و جبشیت در شهر نبطیه را بمباران کرده اند./مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها