کارلسون: پوتین آماده توافق صلح با اوکراین است

کد خبر: 1274463

روزنامه‌نگار آمریکایی که اخیرا با رئیس‌جمهور روسیه مصاحبه کرده، می‌گوید با طولانی شدن درگیری در اوکراین، شانس صلح میان دو کشور از بین می‌رود.

کارلسون: پوتین آماده توافق صلح با اوکراین است

به نقل از رویترز، روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت رئیس‌جمهور روسیه آماده مذاکرات صلح با اوکراین است.

«تاکر کارلسون» روزنامه نگار آمریکایی، که اخیراً با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه مصاحبه کرده، گفت که رئیس‌جمهور روسیه آماده توافق صلح با اوکراین است.

این روزنامه نگار آمریکایی، در جریان سخنرانی در اجلاس سران دولت جهانی در دوبی یادآور شد که هر چه درگیری میان اوکراین و روسیه طولانی تر شود، پوتین انگیزه کمتری برای پذیرش شرایط غرب برای صلح خواهد داشت.

کارلسون، که مصاحبه او با پوتین بسیار مورد توجه قرار گرفته، افزود پتانسیل صنعتی کشور روسیه بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می شد. روسیه در ساخت موشک، راکت و گلوله های توپخانه توانمند است، در حالی که این موضوع درباره ناتو صدق نمی کند.

تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار آمریکایی پنج‌شنبه شب مصاحبه‌ای بیش از دو ساعته خود با رییس‌جمهور روسیه را منتشر کرد. این ویدئو تا روز شنبه ۱۷۷ میلیون بار در شبکه ایکس دیده شد، بیش از ۲۹۰ هزار کاربر ایکس هم آن را بازنشر کردند. این ویدئو در یوتیوب نزدیک به ۱۱ میلیون بار دیده شده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها