یورش نظامیان صهیونیست به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

کد خبر: 1273115

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز نیز به منطقه‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند.

یورش نظامیان صهیونیست به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

به نقل از الجزیره، در حالی که حمله‌های مداوم توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد، منطقه‌های مختلف کرانه باختری نیز شاهد یورش‌های پیاپی نظامیان صهیونیست است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «العوجا» واقع در شمال شهر «اریحا» در دره رود اردن یورش برده‌اند.

همچنین نظامیان صهیونیست به شهرک «العیساویه» واقع در کرانه باختری یورش بردند و ابلاغیه تخریب برخی از خانه‌ها را به فلسطینیان دادند. این ابلاغیه‌ها به بهانه واهی عدم داشتن پروانه ساخت از سوی نظامیان صهیونیست به فلسطینیان داده شده است.

روستای «البرج» در جنوب الخلیل نیز با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مواجه شد. نظامیان صهیونیست پس از یورش به این منطقه دست به تخریب یکی از خانه‌های فلسطینیان زدند.

این در حالی است که باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از شامگاه دیروز تاکنون ۲۸ شهروند فلسطینی از جمله یک بانوی فلسطینی را در منطقه‌های مختلف کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

بر اساس اعلام این مؤسسه فلسطینی شمار فلسطینیانی که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون بازداشت شده‌اند به ۶۵۴۰ نفر افزایش یافته است.

وخامت حال ۲۵ نظامی مجروح رژیم صهیونیستی

وخامت حال ۲۵ نظامی مجروح رژیم صهیونیستی

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۳۵۶ نظامی این رژیم در بیمارستان ها تحت درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۵ نظامی دیگر این رژیم در غزه طی ساعات گذشته خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نظامی دیگر این رژیم در نبردها با مبارزان مقاومت در نوار غزه زخمی شدند.

سخنگوی ارتش صهیونیستی تاکید کرد که ۳۵۶ نظامی مجروح این رژیم همچنان در بیمارستان‌ها تحت درمان هستند که حال ۲۵ نفر از آنان وخیم است.

این آمار در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها