ضربات جدید مقاومت به اشغالگران در غزه

کد خبر: 1269959

گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از تداوم مقابله با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف نوار غزه و وارد کردن ضربات کاری به آنها خبر دادند.

ضربات جدید مقاومت به اشغالگران در غزه

گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از تداوم مقابله با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف نوار غزه و وارد کردن ضربات کاری به آنها خبر دادند.

به گزارش شبکه الجزیره، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای درباره آخرین تحولات نبرد در غزه اعلام کرد: رزمندگان ما در عملیاتی موضع نظامی «صوفا» را با تعدادی خمپاره هدف قرار دادند.

گردان‌های «مجاهدین» شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین نیز اعلام کرد: ما در عملیاتی مشترک با گردان‌های شهدای الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) شهرک «ناحل عوز» را با چند راکت بمباران کردیم.

در همین راستا، گردان‌های «مقاومت ملی» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز گزارش داد: ما در حال یک درگیری شدید هستیم و با اشغالگران در شرق اردوگاه «جبالیا» با مسلسل و خمپاره‌های «TBJ» می‌جنگیم.

برپایه این گزارش، ارتش رژیم اسرائیل نیز در بیانیه‌ای اعتراف کرد که ۲ هزار و ۶۵۹ افسر و نظامی آن از هفتم اکتبر تا کنون زخمی شده‌اند و از این تعداد هزار و ۲۰۳ نفر از ابتدای حمله زمینی به نوار غزه مجروح شده‌اند.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اذعان شده است: ۴۰۷ افسر و نظامی که در نبردهای غزه زخمی شده‌اند، همچنان تحت معالجه هستند و وضعیت ۴۸ نفر از آنها وخیم است.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و یکمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

با گذشت ۱۰۷ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

در این زمینه گاهی اتفاق افتاده است که یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. نظیر آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها