انتقاد تند وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی از کابینه نتانیاهو

کد خبر: 1265723

وزیر خارجه و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنانی با انتقاد از کابینه کنونی گفت که نتانیاهو نمی‌داند چگونه جنگ را در غزه به پایان برساند.

 انتقاد تند وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی از کابینه نتانیاهو

«آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» از ارتش این رژیم خواست تا بار دیگر سرزمین‌هایی که اسرائیل در جنوب لبنان اشغال کرده بود و از آنها در سال 2000 عقب نشینی کرده، اشغال کند.

وی که این سخنان را در جریان نشستی در کنست مطرح می‌کرد، افزود: «شنیدم آنها قصد دارند که نیروهای ارتش لبنان را در مرز میان اسرائیل و منطقه اللیطانی مستقر کرده و افسران فرانسوی نیز بر این منطقه اشراف داشته باشند اما این امنیت نیست».

وی با حمله به کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کنونی، گفت: «این کابینه هیچگونه مسیر و چشم اندازی ندارد. کابینه کنونی نمی‌داند چگونه جنگ را در جنوب غزه به پایان ببرد و نمی‌داند در شمال چه می‌کند و چگونه می‌تواند امنیت ساکنان را تضمین کند».

امروز، دوشنبه گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که یک میدان مین برای نظامیان اسرائیلی طراحی کرده بودند که پس از ورود صهیونیستها به آن، مینها را منفجر کردند.

این تله انفجاری، در شرق محله «التفاح» شهر غزه طراحی شد و در پی آن، ۱۵ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

شبکه خبری العربی گزارش داد که نیروهای القسام، شماری از نظامیان صهیونیست را در شرق محله التفاح در غزه، هدف حمله راکتی قرار دادند که فعلا خبری از تلفات صهیونیستها منتشر نشده است.

در تازه‌ترین آماری که رژیم صهیونیستی از تعداد کشته‌های خود منتشر کرده، آمده است که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا کنون، ۵۰۷ نظامی صهیونیست کشته شده‌اند. البته کارشناسان تأکید دارند که آمار واقعی تلفات صهیونیستها به مراتب بیشتر از این عدد است.

در موازات این درگیریها، رزمندگان گردانهای «شهداء الأقصى» که وابسته به جنبش فتح هستند، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در شرق شهر خانیونس، هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها