واکنش ها به همسویی آمریکا با رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1261113

وزیر خارجه عمان در واکنش به اقدام آمریکا برای وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه، تأکید کرد که آمریکا مردم غزه را فدای صهیونیسم کرد.

واکنش ها به همسویی آمریکا با رژیم صهیونیستی

وزیر خارجه عمان در واکنش به اقدام آمریکا برای وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه، تأکید کرد که آمریکا مردم غزه را فدای صهیونیسم کرد.

«بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان نیز به اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه واکنش نشان داد.

ایالات متحده آمریکا امروز شنبه پیش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه را وتو کرد.

۱۳ عضو شورا به این قطعنامه رأی موافق دادند. انگلیس به آن رأی ممتنع داد و آمریکا آن را وتو کرد.

البوسعیدی در حساب خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «استفاده آمریکا از حق وتو در شورای امنیت اهانت به معیارهای بشردوستانه است».

به نوشته وبگاه «الخلیج اونلاین»، وزیر خارجه عمان افزود: «متأسفانه آمریکا زندگی غیرنظامیان بی‌گناه را فدای مسئله صهیونیسم کرد».

وی همچنین نوشت: «پس از ما نیز دنیا تا مدت‌های طولانی به امروز به دیده شرم نگاه خواهد کرد».

وزارت خارجه سوریه نیز در بیانیه‌ای وتوی آمریکا علیه قطعنامه‌ شورای امنیت سازمان ملل که هدف اصلی آن توقف کشتار و جنایت علیه ملت فلسطین بود، محکوم کرد.

واکنش دمشق به همسویی آمریکا با رژیم صهیونیستی

اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه‌ای در شورای امنیت درباره غزه، واکنش دمشق را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازالمیادین، اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه‌ای در شورای امنیت که خواستار آتش بس در غزه است با واکنش سازمان‌های حقوق بشری و کشورهای مختلف روبرو شد.

در این راستا وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: ما وتوی آمریکا در شورای امنیت علیه قطعنامه ای که هدفش توقف کشتار ملت فلسین بود را محکوم می کنیم.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: وتوی آمریکا نشان دهنده این است که آمریکا نه تنها شریک در کشتار ساکنان غزه است بلکه در همسویی کامل با دست پرورده خود یعنی رژیم صهیونیستی در بطن جنگ قرار دارد.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: تمرکز روی آنچه حق دفاع از خود اسراییل خوانده می شود، اوج نفاق و ریاکاری است و ترجمان این موضع گیری آمریکا در واقع چراغ سبز نشان دادن به رژیم صهیونیستی برای ادامه کشتار است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها