رسانه صهیونیست: رئیس موساد وارد قطر شد

کد خبر: 1258920

رسانه‌ صهیونیستی از ورود رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به دوحه قطر خبر داد.

رسانه صهیونیست: رئیس موساد وارد قطر شد

رسانه‌ صهیونیستی از ورود رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به دوحه قطر خبر داد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز اعلام کرد که «دیوید بارنیا» رئیس موساد وارد دوحه شده است.

این شبکه اعلام کرد که احتمال داده می‌شود در جریان این سفر یک توافق گسترده‌تر برای تبادل اسرا پس از پایان توافق فعلی امضا شود.

همچنین خبرگزاری رویترز نیز در این باره گزارش داد که قرار است روسای سازمان سیای آمریکا و موساد با محمد بن عبد الرحمن آل ثانی نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر نشستی را برگزار و تمدید توافق آتش‌بس در نوار غزه را مورد بررسی قرار دهند.

طبق گفته منابع رویترز، مقاماتی از مصر نیز به منظور مشارکت در این نشست به قطر سفر کرده‌اند.

پیش از این نیز یک رسانه آمریکایی گزارش داده بود که ویلیام برنز رئیس سازمان سیا برای دیدار با دیوید بارنیا رئیس موساد و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر قطر به دوحه سفر خواهد کرد تا در مورد تمدید مجدد آتش بس در غزه با آنها گفت‌وگو کند.

یک مقام آمریکایی امروز سه‌شنبه به آکسیوس گفت که برنز قصد دارد در جریان گفتگوی‌های گسترده‌تر در مورد جنگ غزه، بمنظور دستیابی به توافق‌های بیشتر برای آزادی اسرا با بارنیا و نخست‌وزیر قطر نهایت تلاش خود را فشار بیاورد.

مذاکرات اخیر که با میانجی‌گری دوحه انجام شد به یک آتش بس موقت چهار روزه از جمله آزادی متقابل اسیران بین رژیم اشغالگران صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه منجر شد. این آتش بس از جمعه گذشته آغاز شد و دوشنبه شب به پایان رسید، اما با تلاش‌های میانجیگران قطری، مصری و آمریکایی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها