جاسوس صهیونیستی: عادی‌سازی روابط با عربستان را دشوار کردیم

کد خبر: 1247764

یک شهروند آمریکایی متهم به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی، درباره عادی‌سازی روابط این رژیم و عربستان صحبت کرد.

جاسوس صهیونیستی: عادی‌سازی روابط با عربستان را دشوار کردیم

به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، یوناتان بولارد، شهروند آمریکایی متهم به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در واکنش به مسأله عادی‌سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی اعلام کرد: معتقدم که این اقدام مناسبی نیست و در این مرحله موافق عادی‌سازی نیستم، زیرا عربستان در این مرحله در وضعیت جنگ دائمی با «اسرائیل» قرار دارد.

بولارد در ادامه افزود: اولین قدم باید این باشد که عربستان اعلام کند که اکنون به جنگ کنونی خاتمه خواهد داد و سپس ایالات متحده و «اسرائیل» باید مطمئن شوند که فلسطینیان به اندازه کافی از دموکراسی برای استقلال کشور خود برخوردارند و سپس با عربستان در مورد عادی‌سازی روابط صحبت شود.

وی درخصوص توافق با فلسطینیان گفت: ما صلح با فلسطینی‌ها را سخت کردیم.

بولارد ادامه داد: یک روزنامه‌نگار اروپایی از من درخصوص «دموکراسی اسرائیل» پرسید، به عقیده من این سوال سخت و پیچیده‌ای است و جواب من در مقایسه با کشورهای همجوار مانند سوریه، مصر، لبنان و عراق خواهد بود.

آمریکایی متهم به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی به روابط کنونی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم نیز اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا با برخی روسای جمهور رفتار نامناسبی دارد و این غیرقابل قبول است و به اندازه کافی قابل احترام نیست، ممکن است من با نتانیاهو هم بحث و اختلاف نظر داشته باشم، اما رئیس جمهور آمریکا باید با هر مقامی به ویژه از خاورمیانه رفتار مناسبی داشته باشد.

وی ضمن اشاره به روابط کنونی میان جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد که این مرحله پرتنش‌ترین مرحله در روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

او درباره طرح «اصلاحات قضایی» که توسط کابینه نتانیاهو ترویج شده است، اظهار کرد: من نگران نیستم و در اینجا از طرح اصلاحات حمایت می‌کنم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها