پروازهای فرودگاه صنعا تعلیق شد

کد خبر: 1247605

شرکت هواپیمایی یمن اعلام کرد که پروازها میان اردن و یمن را به حالت تعلیق در آورده است.

پروازهای فرودگاه صنعا تعلیق شد

به نقل از المسیره، شرکت هواپیمایی یمن پروازهای خود از و به فرودگاه صنعا را به حالت تعلیق درآورده است.

بر این اساس شرکت هواپیمایی یمن پروازهای خود میان صنعاء و امان را از آغاز ماه اکتبر تعلیق نموده است. این شرکت مدعی شده که به دلیل عدم اجازه به این شرکت جهت برداشت سپرده‌های خود در صنعاء دست به این اقدام زده است.

شرکت هواپیمایی یمن در حالی ادعا کرد که قصد داشته ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار از سپرده‌های خود در صنعاء را برداشت کند که دولت پیشبرد امور یمن حقوق کارکنان این شرکت را به طور کامل پرداخت می‌کند و بر اساس توافق امضاشده، صنعاء ۶۰ درصد و عدن ۴۰ درصد هزینه‌های جاری این شرکت را بر عهده دارند؛ موضوعی که عدم صحت ادعاهای شرکت هواپیمایی یمن را به اثبات می‌رساند و از تلاش طرف سعودی جهت افزایش تنش میان طرف‌های درگیری در یمن حکایت دارد.

یکی از مسئولان وزارت حمل و نقل یمن نیز در واکنش به این اقدام شرکت هواپیمایی یمن تعلیق پروازهای این شرکت هواپیمایی از و به صنعاء را نشانه عدم جدیت متجاوزان در حرکت به سوی صلح و اهانتی به تلاش‌های صورت‌گرفته در این رابطه دانست.

گفتنی است عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن چند روز پیش در سخنانی تاکید کرد که اگر میانجیگری عمان برای پایان جنگ در یمن نتیجه ندهد ملت یمن حق خواهند داشت از تمامی امکانات جهت مقابله با متجاوزان استفاده کنند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها