نماینده مجلس: ۹۰ درصد مصوبات مجلس اقتصادی است

کد خبر: 1236560

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد مصوبات مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی و برای رفع مشکلات معیشتی مردم است .

نماینده مجلس: ۹۰ درصد مصوبات مجلس اقتصادی است

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد مصوبات مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی و برای رفع مشکلات معیشتی مردم است .

محمدرضا صباغیان روز چهارشنبه در جریان بازدید از چند واحد صنعتی مهریز یزد در جمع مسوولان افزود: هدف دولت و مجلس رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی در مجلس یازدهم با همت و همکاری دولت تاکنون مصوبات زیادی صورت گرفته است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی یک شبه میسر نیست و تمامی تلاش مجلس و دولت، غلبه بر مشکلات مردم است.

صباغیان بیان کرد: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان مجلس در کنار دولت وظایف خود را با جدیت انجام می‌دهد.

وی به اهمیت تولید و اشتغال در کشور اشاره کرد و گفت: در این خصوص تابه حال در سطح کشور بر حسب نیاز اقدامات خوبی انجام شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تولید و اشتغال بیشتر باید شاهد جذب مشارکت مردم و همراهی مسوولان در بخش‌های مختلف باشیم.

صباغیان اظهار داشت: با تقویت تولید است که موضوع اشتغال حل می‌شود و اگر این مهم محقق شود شاهد تحول و توسعه اقتصادی خواهیم بود.

نماینده مجلس: ۹۰ درصد مصوبات مجلس شورای اسلامی اقتصادی است

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و دیگر مسوولان محلی از چند واحد کاشی در شهرک سنگ شهرستان بازدید کرد.

این بازدید به منظور بررسی مسائل و مشکلات این کارخانه‌ها و اخذ تصمیمات لازم در رفع آنها صورت گرفت.

در شهرستان مهریز شهرک‌های صنعتی شهید چمران، سایت ۱۹۶ هکتاری، یزدمهر، هرفته، شهرک سنگ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران با پنج هزار نفر اشتغال فعال است.

مرکز این شهرستان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است.

سه هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی در استان یزد فعال است که افزون بر ۱۰۰ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند و حدود هزار نوع محصول در این واحدها تولید و علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی، به ۹۳ کشور صادر می شود.

یزد چهارمین استان صنعتی و با ۵۰ نوع اندیس معدنی نیز دومین منطقه معدنی کشور است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها