پایان کار رئیس جمهوری لبنان | میشل عون کاخ بعبدا را ترک کرد

کد خبر: 1182862

میشل عون کاخ بعبدا را ترک کرد میشل عون کاخ بعبدا را ترک کرد میشل عون، رئیس جمهور لبنان با پایان دوره ریاست جمهوری اش، کاخ ریاست جمهوری را ترک کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ریاست جمهوری لبنان اعلام کرد که میشل عون، رئیس جمهور لبنان با پایان دوره ریاست جمهوری ، کاخ ریاست جمهوری را ترک کرد. بر اساس این گزارش، میشل عون ضمن احترام به پرچم لبنان و خداحافظی با مدیران کل و مشاوران، کاخ بعبدا را ترک کرد. النشره لبنان هم گزارش داد که میشل عون، کاخ بعبدا را به سمت منزلش در الرابیه در میان تدابیر امنیتی شدید ترک کرد. وی به ابراز احساسات جمعیتی که در اطراف کاخ بعبدا به بدرقه وی آمده بودند به گرمی پاسخ داد. این در حالی که چند جلسه پارلمان لبنان که با هدف انتخاب رئیس جمهور برگزار شده بود، با شکست روبرو شد. پیش از این منصب ریاست جمهوری در لبنان بارها خالی بوده است اما لبنان اکنون در آستانه وضعیت بی سابقه ای است که این وضعیت با نبود رئیس جمهور و دولت پیشبرد امور که اختیارات محدود دارد، تشدید می شود.

پایان کار رئیس جمهوری لبنان | میشل عون کاخ بعبدا را ترک کرد

میشل عون، رئیس جمهور لبنان با پایان دوره ریاست جمهوری اش، کاخ ریاست جمهوری را ترک کرد.

به نقل از اسپوتنیک، ریاست جمهوری لبنان اعلام کرد که میشل عون، رئیس جمهور لبنان با پایان دوره ریاست جمهوری ، کاخ ریاست جمهوری را ترک کرد.

بر اساس این گزارش، میشل عون ضمن احترام به پرچم لبنان و خداحافظی با مدیران کل و مشاوران، کاخ بعبدا را ترک کرد.

النشره لبنان هم گزارش داد که میشل عون، کاخ بعبدا را به سمت منزلش در الرابیه در میان تدابیر امنیتی شدید ترک کرد.

وی به ابراز احساسات جمعیتی که در اطراف کاخ بعبدا به بدرقه وی آمده بودند به گرمی پاسخ داد.

این در حالی که چند جلسه پارلمان لبنان که با هدف انتخاب رئیس جمهور برگزار شده بود، با شکست روبرو شد.

پیش از این منصب ریاست جمهوری در لبنان بارها خالی بوده است اما لبنان اکنون در آستانه وضعیت بی سابقه ای است که این وضعیت با نبود رئیس جمهور و دولت پیشبرد امور که اختیارات محدود دارد، تشدید می شود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها