اعتراض کتبی روسیه به اظهارات تحریک آمیز سناتور آمریکایی

کد خبر: 1133800

وزارت خارجه روسیه از فراخوانی سفیر آمریکا در این کشور و تحویل اعتراض کتبی مسکو به وی در ارتباط با درخواست ترور «پوتین» از سوی سناتور «لیندسی گراهام» خبر داد.

 اعتراض کتبی روسیه به اظهارات تحریک آمیز سناتور آمریکایی

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سرگی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز مراتب اعتراض کتبی مسکو را در رابطه با اظهارات تحریک آمیز سناتور آمریکایی (لیندسی گراهام) به سفیر آمریکا در روسیه تحویل داده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: مسکو اظهارات لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی در مورد پوتین را یک درخواست تروریستی می داند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه اضافه شده است: عدم واکنش آمریکا به اظهارات گراهام، تأثیر مخرب بیشتری بر روابط ایالات متحده و روسیه خواهد داشت.

گفتنی است که این سناتور آمریکایی در اقدامی که نقض قوانین بین المللی به شمار می آید، خواستار ترور ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه شده بود.

گراهام در پیامی توئیتری نوشته بود که تنها راه خلاصی از پوتین این است که یک شهروند روس کار او را یکسره کند. وی این اقدام را خدمت به روسیه و در نهایت، کل جهان تلقی کرده بود!/مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها