اعتراف نفتالی بنت به ناتوانی دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل

کد خبر: 1097001

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۱۳ روز از فرار اسرای فلسطینی زندان جلبوع به ناتوانی نظامی و امنیتی این رژیم اعتراف کرد.

اعتراف نفتالی بنت به ناتوانی دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل

به نقل از الجزیره، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اعترافی دیرهنگام بالاخره بعد از گذشت ۱۳ روز از فرار اسرای زندان فوق امنیتی «جلبوع» اذعان کرد موفقیت این اسرا در فرار، نقص جدی در سطوح اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم است.

او در ادامه مدعی شد: عملیات بازداشت اسرای فلسطینی یک عملیات مشترک و منسجم میان «شاباک» (سازمان جاسوسی و اطلاعات داخلی این کشور)، پلیس و نظامیان رژیم صهیونیستی بوده است.

در همین حین «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد هر کدام از گروه‌های مقاومت در غزه و کرانه باختری بخواهند تحرکاتی علیه بازداشت دوباره اسرای فلسطینی نشان دهند نظامیان جنایتکار صهیونیست با آن‌ها با قاطعیت رفتار خواهد کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از بازداشت ایهم کممجی و مناضل نفیعات، دو اسیر فلسطینی در محله شرقی در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن خبر دادند. این دو اسیر فلسطینی به همراه چهار نفر دیگر به تازگی از زندان صهیونیستی «جلبوع» فرار کرده بودند.

رژیم صهیونیستی پس از دستگیری ۲ اسیر فلسطینی از بیم پرتاب راکت از طرف غزه، گنبد آهنین خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

رسانه‌های فلسطینی روز دوشنبه ۱۵ شهریور به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، شش اسیر فلسطینی موفق به فرار از زندان فوق امنیتی «جلبوع» رژیم صهیونیستی در نزدیکی «بیسان» در شمال فلسطین اشغالی شدند. /باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها