فندک در حال نشت درون معده یک مرد! +تصاویر

کد خبر: 743649

پزشکان آمریکایی فندکی را از معده مرد ۴۹ ساله اهل فلوریدا خارج کردند. این شخص که نامی از وی برده نشده، مبتلا به بیماری شیزوفرنی است و گفته شده که به بلعیدن چیزهای عجیب و غریب مانند قاشق عادت دارد.

فندک در حال نشت درون معده یک مرد! +تصاویر

سلامت آنلاین: پزشکان اعلام کرده‌اند که این سومین مورد در تاریخ است که فردی اقدام به بلعیدن فندک کرده است. این عمل باعث تهوع‌های شدید و معده‌ درد در این مرد شد تا حدی که کار او را به حضور اورژانسی در بیمارستان کشید.

او به دنبال شکم‌دردهای شدیدی که داشت به بخش اورژانس دانشکده پزشکی دانشگاه فلوریدا مراجعه کرد. اسکن‌های گرفته شده از بدن او جسمی خارجی را در معده نشان داد که شباهت زیادی به فندک داشت. جراحان طی عمل جراحی برای خارج کردن فندکی که داخل معده جا خوش کرده بود، متوجه سوراخی نیز در پوشش معده شدند که به دلیل نشت گاز فندک در حفره شکمی ایجاد شده بود.

آنها پس از بررسی دریافتند مایع گازی که از فندک نشت کرده، مخاط معده را که لایه محافظتی پوشش معده در برابر اسید معده است، از بین برده و باعث احساس در شکم در این بیمار شده است. این حالت همچنین سبب شده اسید معده، بافت معده را هضم کرده، منجر به ایجاد حفره‌ای کوچک با درد شدید شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که زخم‌های ناشی از اجسام خارجی در داخل بدن جزء موارد شایع محسوب نمی‌شوند اما این بیمار که از شیزوفرنی رنج می‌برد، تاکنون یک بار سابقه بلعیدن قاشق و تیغ را در گذشته داشته که آن زمان هم برای طی مراحل درمانی در بیمارستان بستری شده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها