لحظه‌‌تلخ‌غرق‌شدن‌دو‌دختردر‌شورابیل/عکس

کد خبر: 393237

در یک‌آن یخ‌ها شکستند؛ همه زیر آب رفتند، لحظات دردناکی بود با تلاش خود غرق‌شدگان و مردمی که آنجا بودند تعدادی نجات یافتند، اما همچنان دو دانشجوی دختر هر لحظه بیشتر در آب فرو می‌رفتند.

لحظه‌‌تلخ‌غرق‌شدن‌دو‌دختردر‌شورابیل/عکس

به گزارش فردا به نقل از سبلانه :عصر دیروز بود که خبری تلخ دهان به دهان در اردبیل چرخید و تاسف همه را برانگیخت؛ خبری تاسف بار که از غرق شدن دو دختر دانشجو در دریاچه شورابیل اردبیل حکایت می کرد. یکی از شاهدان عینی که شاهد این ماجرای تلخ بوده به خبرنگار سبلانه گفت: بعد از ظهر بود،داشتم از دانشگاه برمی‌گشتم که دیدم حدود 7 یا 8 نفر دانشجو دسته جمعی روی دریاچه شورابیل داشتند عکس یاد‎گاری می گرفتند که یک مرتبه یخ‌ها شکست؛ همه زیر آب رفتند لحظات دردناکی بود با تلاش خود غرق‌شدگان و مردمی که انجا بودند تعدادی از آب بیرون کشیده شدند اما همچنان دو دانشجوی دختر هر لحظه در آب فرو می رفتند.

دانلود

همه افرادی که دور و بر دریاچه بودند و شاهد ماجرا به این طرف و آن طرف می دویدند و هرکسی سعی داشت به گونه ای به کمک غرق‌شدگان بشتابد یکی طناب می آورد و دیگری می گفت: یا حسین... این شاهد عینی ادامه داد: نیروهای اورژانس به دنبال دو دانشجویی بودند که نتوانستند نجات یابند و پس از آمدن نیروهای هلال احمر و چندین ساعت تلاش توانستند اجساد را بیرون بیاورند؛ اما کار از کار گذشته بود و یخ های دریاچه شورابیل جان دو دختر دانشجو در عرض چند دقیقه گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها