تازه ترین آمار کرونا/مبتلایان هندی ۱۰ میلیونی شدند

کد خبر: 1039818

طبق آخرین آمار جهانی کشور هند در شب گذشته با ثبت ۲۶ هزار و ۹۹۱ مبتلای جدید از شمار ۱۰ میلیون مبتلا عبور کرد.

تازه ترین آمار کرونا/مبتلایان هندی ۱۰ میلیونی شدند

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۷۶ میلیون و ۱۳ هزار و ۸۴۷ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۶۸۱ هزار و ۲۵۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۵۳ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۱۵۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۵۴ هزار و ۶۸۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۷ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۳۵۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۲۰ هزار و ۸۴۵ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۶ هزار و ۹۹۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۴ هزار و ۸۲۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۴۵ هزار و ۱۷۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۲ هزار و ۳۸۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۹۱۲ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۸۵ هزار و ۶۷۸ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، ترکیه، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۲ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۲۲۰، ۲ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۰، یک‌میلیون و ۹۸۲ هزار و ۹۰، یک‌میلیون و ۹۷۷ هزار و ۱۶۷ و یک‌میلیون و ۹۲۱ هزار و ۷۷۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با یک‌میلیون و ۸۱۷ هزار و ۴۴۸ مبتلا و آرژانتین نیز با یک‌میلیون و ۵۳۱ هزار و ۳۷۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۰ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۲۸۶، ۹ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۷۱۲ و ۶ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۸۵ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

تازه ترین آمار کرونا/مبتلایان هندی ۱۰ میلیونی شدند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها