نحوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

کد خبر: 1163527
نحوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

 

 

مدیریت پیج در اینستاگرام به طور صحیح می تواند آگاهی از برند و فروش را افزایش دهد و باعث ایجاد تعامل بین مخاطب  و برند شما شود. این یک راه عالی برای یافتن مشتریانی است که روزانه زمان زیادی را در اینستاگرام سپری می‌کنند. همچنین می‌تواند اطلاعات ارزشمندی از مخاطبان برای استفاده در تمام استراتژی‌های برنامه بازاریابی شما ارائه دهد.

 

 

همان طور که خدمات سئو به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند، پست‌ها، استوری‌ها وتبلغات ابزارهای بازاریابی کسب ‌و کارهای کوچک و متوسط در اینستاگرام هستند که باعث جذب مخاطبان بی شمار می شوند. در اینجا برخی از اصول اولیه برای کمک به کسب و کار شما  ازطریق اینستاگرام  وجود دارد.

 

1. عکس هایی با ظاهر حرفه ای اضافه کنید.

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس است، بنابراین اشتراک گذاری محتوای جذاب بصری ضروری است. عکس بگیرید، آنها را ویرایش کنید و برای اطمینان از ایجاد چیدمان صحیح منسجم در پیج اینستاگرام زمان بگذارید.

 

 

2. از استوری اینستاگرام استفاده کنید.

استوری اینستاگرام یک ویژگی محبوب برای حساب های شخصی و پیج ‌های تجاری است. استوری های اینستاگرام شامل عکس ها، ویدیوها و موارد دیگر است که 24 ساعت پس از ارسال آنها ناپدید می شوند.

 

استوری اینستاگرام به شما امکان می دهد تعامل پر جنب و جوش ایجاد کنید که می تواند توجه بینندگان را جلب کند و اطلاعات بیشتری نسبت به یک پست سنتی ارائه دهد. می‌توانید از ویدیو های ضبط ‌شده، عکس‌های ثابت، ویدیوهای زنده، بومرنگ‌ها (ویدیو های کوتاه که به جلو و عقب حرکت می‌کنند)، متن، موسیقی و عکس‌های متمرکز استفاده کنید.

 

 

با ایجاد نظرسنجی و دعوت از سوالات با بینندگان خود تعامل داشته باشید و جمع آوری بازخورد ارزشمند را آسان کنید.

 

همچنبن با ایجاد استوری هایلات، استوری های مهم را در بالای پیج خود قرار دهید  و ساختار پیج را زیبا تر کنید.

 

3. ویدئوهای زنده را پخش کنید.

علاوه بر استوری‌های اینستاگرام، کاربران می‌توانند ویدیوی زنده‌ای را که ناپدید می‌شود، گرفته و پخش کنند - به مشتریان نگاهی زنده به پشت صحنه جنبه های هیجان انگیز کسب و کار خود بدهید، محصولات را نشان دهید یا از طریق نظرات به سؤالات زنده پاسخ دهید.

 

4. با فالوورهای خود تعامل داشته باشید.

مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی،  تعامل با فالوورهای خود در اینستاگرام بسیار مهم است.

 

با لایک کردن، جواب دادن به کامنت  و دایرکت ها اعتماد مخاطبان را به برند خود افزایش دهید و به آن ها حس خوبی را انتقال دهید که حضورشان در پیج  یرای شما بسیار مهم است.

 

 

 

 

 

 

5. از هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ ها روشی عالی برای کمک به کاربران برای یافتن محتوا در اینستاگرام هستند. هشتگ ها می توانند شامل حروف و اعداد باشند، اما نمی توانند حاوی هیچ کاراکتر غیر عددی باشند.

 

از آنجایی که کاربران می توانند هشتگ ها را جستجو کنند و روی هشتگ هایی که در پست ها می بینند کلیک کنند، هشتگ های مرتبط می توانند ابزار بسیار موثری برای جلب توجه باشند. با این حال، مطمئن شوید که از هشتگ های مناسب و مرتبط برای برند خود استفاده می کنید.

 

6. از ریلز استفاده کنید.

ریلزهای اینستاگرام ویدیوهای کوتاه و سرگرم‌کننده‌ای هستند که می‌توانند به شما کمک کنند نام تجاری خود را زنده کنید. یک تور پشت صحنه ارائه دهید یا نشان دهید محصول شما چگونه ساخته شده است.

 

7. در اینستاگرام تبلیغ کنید.

مانند سایر کانال های اجتماعی، مشاغل می توانند در اینستاگرام تبلیغ کنند. محتوای عالی و تبلیغات صحیح در اینستاگرام  می تواند بدون شک یکی از کم هزینه ترین ومناسب ترین نوع تبلیغ برای اکثر کسیب و کارها باشد. تبلیغ در اینستاگرام می تواند از طریق تبلیغ در پیج های مرتبط با کسب و کار شما و یا از طریق بلاگرهای معروف مناسب برای پیج شما صورت بگیرد.

 

اهداف تبلیغات اینستاگرام شامل تماس با شما، فالو کردن پیج شما،  بازدید از ویدیو، کلیک بر روی  لینک وب سایت و جا انداختن برند شما است.هنگام تبلیغ در اینستاگرام اطمینان حاصل کنید که هدف شما به درستی برآورده شده است. برای مثال،  سفارش طراحی سایت متناسب با پیج کاری  هنگام کلیک کاربر روی لینک وب سایت بسیار مهم است.

 

7. اطلاعات مخاطبان را به دست آورید.

هر کسی که یک حساب تجاری در اینستاگرام داشته باشد می تواند به اطلاعات بینش در مورد سطح تعامل با مخاطبان خود دسترسی داشته باشد. در حساب تجاری اینستاگرام خود، منو را باز کنید و روی Insights ضربه بزنید تا معیارهای فالوورهای خود و فعالیت آنها با محتوای خود را مشاهده کنید. در هر پست جداگانه، روی View Insights ضربه بزنید تا معیارهای آن پست را ببینید.

 

اطلاعاتی که از Insights جمع‌آوری می‌کنید می‌تواند به شما در بهینه‌سازی زمان‌بندی پست‌ها، مشخص کردن دقیق مخاطبان و یافتن این که چه چیزی بهتر برای پیج شما کار می کند،  کمک کند.

 

 

 

 

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها