بهترین کیفیت پلی ران چه ویژگی هایی دارد؟

کد خبر: 1135922

انتخاب بهترین برند در تجهیزات ساختمانی از اهمیت به سزایی برخوردار است زیرا تامین کننده ایمنی ساختمان و اعضای آن محسوب می شود. ما در ادامه این مطلب درباره ویژگی های بهترین تجهیزات پلی ران، شیر فلکه سیم و تفلون مایع صحبت خواهیم کرد.

شیرفلکه سیم

یکی از بهترین برندهای ایتالیا در حوزه تولید لوله های ساختمانی، شیرفلکه سیم میباشد. این مجموعه بیشتر در حوزه شیر فلکه های کشویی فعالیت می کند که در این حوزه هم بسیار شناخته شده می باشد. همان طور که می دانید؛ شیر فلکه ابزاری است که برای باز یا بسته کرده لوله ها از آن استفاده می شود و به گونه ای تنظیم شده است که این کار را بدون افت فشار انجام می دهد.

شیر فلکه سیم دارای اجزای گوناگونی به شرح زیر می باشد:

  • دیسک یا صفحه مسدود کننده جریان سیالات یکی از اجزای فلکه های کشویی است که در دو نوع مجزا و یکپارچه ساخته می شود. 
  • میل فلکه یا Stem جزء دیگر این فلکه ها است که میله انتقال حرکت است.
  •  در دو سر شیر اتصالاتی قرار می گیرد که جهت وصل شدن به خط، کاربرد دارند. فلکه های کشویی با این اتصالات به دو نوع فلنجدار و لب جوشی تقسیم می شوند.
  • بخش دیگر فلکه های کشویی، صفحه یا نشیمنگاه زبانه است. این نشیمنگاه در سه نوع PTFE، EPDM و فلزی، طراحی و ساخته می شود.

پلی ران

پلیران یک شرکت ایرانی در حوزه تولیدات لوله و اتصالات زهکشی شبکه های آبیاری و آب و فاضلاب می باشد که با ارائه محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت بالا می تواند گزینه مناسبی برای تجهیزات ساختمانی محسوب شود.

با اینکه بیشتر تولیدات این مجموعه در زمینه کشاورزی و آبیاری تحت فشار می باشد؛ اما در ادامه لیستی از محصولات کشاورزی و ساختمانی که این مجموعه تولید می‌کند می‌ آوریم تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید:

  • انواع اتصالات آبرسانی
  • انواع اتصالات آبیاری قطره ای
  • انواع لوله های پلی اتیلن

بدیهی است که لوله ها و اتصالات در سایز ها و اندازه های گوناگونی تولید می‌شوند و هر فردی با توجه به نیاز و مصرف باید محصول مورد نیاز خود را خریداری کند. شما برای تمامی سیستم های آبرسانی، آبیاری تحت فشار، انتقالات، سیالات خنک کننده و شیمیایی در سیستم های انتقال مایعات و همچنین شبکه گاز رسانی می توانید از اتصالات پلی ران استفاده کنید.  همانطور که مشاهده می کنید محصولات این مجموعه کاربرد بسیار گسترده ای دارد و این گستردگی به علت قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا می باشد.

تفلون مایع

تفلون مایع یکی دیگر از تجهیزاتی است که در لوله کشی ساختمان ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای آب بندی لوله ها و اتصالات باید از تفلون مایع استفاده کرد. کارایی آن به گونه ای است که علاوه بر تاسیسات و اتصالات آب آشامیدنی، در آب بندی لوله های بزرگ فلزی گاز نفت و سیستم های هیدرولیک نیز کاربرد دارد. میزان فشاری که تفلون های مایع جهت آب بندی تحمل می کنند؛ در حدود هفتصد بار است که میزان بسیار مطلوبی به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که تفلون مایع جایگزین نوار تفلون های قدیمی شده است و به عنوان آب بند در اتصالات عمل می کند.

مزایای تفلون مایع

از مزایای تفلون مایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نحوه استفاده از تفلون های مایع بسیار آسان است و نیاز به آموزش ندارد.

  • با مصرف این محصول آب بندی به طور کامل انجام می شود.
  • قیمت بسیار مناسب و خوبی نسبت به تفلون های نواری دارند.
  • از تفلون های مایع می توان در دماهای بسیار بالا یا پایین نیز استفاده کرد.
  • برای استفاده از آن نیاز به لوازم و ابزارآلات ویژه ای نیست.

توجه داشته باشید که این محصول قابلیت عدم استفاده مجدد در اتصالات برای آب بندی ندارد و این عیب بزرگ تفلون مایع محسوب می شود.

انواع تفلون مایع

تفلون های مایع انواع گوناگونی به شرح زیر دارد:

تفلون مایع بازشونده

  • تفلون مایع بازشونده که بیشترین کاربرد را در صنایع دارد. از این نوع محصول می توان در مواردی که نیاز به باز کردن اتصال وجود دارد استفاده می شود. ترکیبات این تفلون به گونه ای است امکان باز کردن اتصال توسط ابزارهای مختلف وجود دارد.

تفلون مایع قفل شونده

  • تفلون مایع قفل شونده نوع دیگری از این نوع محصول است که برای صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تفلون را برای مواردی که نیاز به باز کردن اتصال وجود ندارد به کار می برند نظیر: لوله های کلوکتور، حوله خشک کن های چسبی و تولید شیر پروانه ای.

شما برای انتخاب بهترین گزینه باید توجه داشته باشید که آیا محصولتان نیاز به بازکردن اتصال دارد یا نه. مایع مورد استفاده برای آب بندی در مواد شیمیایی و آب بندی اتصالات آب بسیار متفاوت بوده و حتی جالب است بدانید که در اتصالات ریز از نوع دیگری از تفلون مایع استفاده می شود. بنابراین حین خرید باید به این نکته توجه کافی داشته باشید.

عایق بندی نواری یکی از مهمترین فرآیندهایی است که در تاسیسات ساختمان و لوله کشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه بازار اتصالات از سال 1384 فعالیت خود را در حوزه لوله و لوازم بهداشتی ساختمان آغاز کرده است که ارائه دهنده تمامی محصولات معرفی شده در این مطلب و هزاران محصول دیگر در حوزه تجهیزات ساختمان می باشد. با انتخاب مجموعه بازار اتصالات از میان سایر مجموعه های فعال در این زمینه می توانید از موجودی تمام محصولات و کالاها در انبار، انتخاب و خرید محصولات باکیفیت بدون واسطه، با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و دریافت راه حل های مناسب برای برطرف کردن مشکلات خود برخودار شوید. از تولیدات این مجموعه می توان به  لوله و اتصالات برق، لوله و اتصالات آب، لوله و اتصالات گاز، لوله و اتصالات استخر، لوله و اتصالات فاضلاب و غیره اشاره کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها