سردار دهقان: شهید قاسم سلیمانی زنده تر و قوی تر است

کد خبر: 969451

مشاور فرمانده کل قوا گفت: شهید سلیمانی زنده تر و قوی تر است. سردار سلیمانی هست. امروز دنیا و مردم باید این را بدانند که امام فضایی را به وجود آورد که هیچ کس هیچ محدودیتی برای تعالی ندارد.

سردار دهقان: شهید قاسم سلیمانی زنده تر و قوی تر است

خبرگزاری مهر: سردار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا با حضور در برنامه نگاه یک درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: من فکر می‌کنم سلیمانی انعکاس وجدان جامعه ما و همه ایرانیان است. کسانی که آزادی خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با ستم و تجاوز و غارتگری را در برنامه زندگی خود گذاشته اند. فریاد این پژواک در سال‌های گذشته حاج قاسم بود.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی زنده تر و قوی تر است. سردار سلیمانی هست. امروز دنیا و مردم باید این را بدانند که امام فضایی را به وجود آورد که در این فضا هیچ کس هیچ محدودیتی برای رشد و تعالی خود ندارد.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: امام و رهبری امروز حقیقت اسلام را دارند ارائه می‌کنند و این ندای فطرت جامعه است و همه انسانهای با فطرت، وجدان بیدار سلیمانی هستند؛ می‌توانند در این ظهور و بروز خود را عرضه کنند. از امروز نام قاسم سلیمانی زنده است و گسترش پیدا خواهد کرد. حاج قاسم ما تربیت یافته مکتب امام و رهبری است و به تمام عیار فرد آگاه جامعه بشری است.

دهقان: پاسخ ایران بر مبنای درایت و منطق خواهد بود

وزیر دفاع سابق جمهوری اسلامی ایران گفت که پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی، بر مبنای درایت و منطق و بازدارنده و موثر خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسین دهقان» مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروی مسلح ایران با اشاره به شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت که آنچه آمریکایی‌ها انجام دادند، هیچ ارزشی از ناحیه نظامی و اطلاعاتی ندارد.

وی ادامه داد: «غیاب شهید حاج قاسم پایان محور مقاومت نیست، بلکه آغازی برای نهضت جدید جبهه مقاومت است».

وزیر دفاع سابق ایران تصریح کرد: «پاسخ ایران بر مبنای درایت و منطق و بازدارنده و موثر خواهد بود».

حسین دهقان گفت: «ما وارد جنگ تمام عیار با آمریکا تحت هیچ شرایطی نخواهیم شد و در حد و اندازه حمله آمریکا پاسخ خواهیم داد».

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروی مسلح ایران افزود:‌ «واشنگتن در پیام‌های خود به ایران از این کشور خواسته که از پاسخ دادن اجتناب کند، چون تمایلی به جنگ با ایران ندارد».

دهقان که با المیادین گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: «آنچه که آمریکا انجام داده است، به معنای پایان حضور نظامی آن در منطقه است. منطقه دیگر برای نیروهای آمریکایی امن نیست».

وزیر دفاع سابق ایران اعلام کرد که «اگر آمریکا در فکر جنگ با ایران است، ممکن است جنگ جهانی جدیدی آغاز شود. ترامپ تا حدی که جنگ را آغاز کند، احمق است، اما مشاوران نظامی در آمریکا وجود دارد که اجازه این کار را نخواهند داد».

وی تهدید کرد که «اگر آمریکا به داخل ایران حمله کند، هر نقطه حضور آمریکا را در منطقه هدف قرار خواهیم داد».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها