سردار وحیدی: آمریکایی‌ها آرزو‌های تعبیر نشده زیادی دارند

کد خبر: 865591

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه آمریکایی‌ها آرزو‌های تعبیر نشده زیادی داشته و دارند که یکی از آن‌ها تجزیه دولت سوریه و تشکیل یک دولت ضعیف و ناتوان در آن سرزمین است، گفت: امروز جامعه، دولت و ارتش سوریه به مراتب قوی‌تر از ۷ سال پیش شده‌اند.

سردار وحیدی: آمریکایی‌ها آرزو‌های تعبیر نشده زیادی دارند

خبرگزاری میزان:رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه آمریکایی‌ها آرزو‌های تعبیر نشده زیادی داشته و دارند که یکی از آن‌ها تجزیه دولت سوریه و تشکیل یک دولت ضعیف و ناتوان در آن سرزمین است، گفت: امروز جامعه، دولت و ارتش سوریه به مراتب قوی‌تر از ۷ سال پیش شده‌اند. سردار «احمد وحیدی» با بیان اینکه آمریکایی‌ها آرزو‌های تعبیر نشده زیادی داشته و دارند که یکی از آن‌ها تجزیه دولت سوریه و تشکیل یک دولت ضعیف و ناتوان در آن سرزمین است، گفت: امروز جامعه، دولت و ارتش سوریه به مراتب قوی‌تر از ۷ سال پیش شده‌اند.

وی افزود: امروز جهانیان می‌بینند که ارتش سوریه در یک نبرد تمام عیار مقابل گروهک‌های تکفیری مورد حمایت استکبار جهانی پیروز شده است؛ دولت سوریه نیز محاصره و فشار‌های دولت‌های غربی را از سر گذرانده است. جامعه سوریه هم که در برابر تهدیدات سربلند بیرون آمدند، امروز به مراتب مقاوم‌تر از ۷ سال پیش هستند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه آمریکایی‌ها آرزو‌های دیگری نظیر مسلط کردن رژیم صهیونیستی بر منطقه داشتند که این آرزوی آن‌ها هم نه محقق شد و نه محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز در داخل سرزمین‌های اشغالی گرفتار شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها