وزیر دفاع: انقلاب اسلامی پایه‌های استکبار در جهان را می‌لرزاند

کد خبر: 666293

وزیر دفاع گفت: انقلاب اسلامی پایه‌های استکبار در جهان را به لرزه درآورد و امروز جوانان ما هسته مرکزی توان انقلاب هستند.

خبرگزاری فارس: سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروئز طی سخنانی در نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (جوان سرباز) اظهار داشت: بالاترین شانی که ما میتوانیم برای خود قایل شویم ادعای سربازی است. سربازان معمولا نمایندگان مردم در صحنه دفاع هستند که همیشه حاضر بوده و نوک پیکان دفاع اند.
وی با بیان اینکه ما سربازی را در جامعه خود یک امر اجباری تلقی نمی‌کنیم و نظام جمهوری اسلامی هیچگاه کسی را به اجبار به خدمت فرانخواند، گفت: خدمت سربازی یک خدمت مقدس است.
وزیر دفاع ادامه داد: امروز نیروهای مسلح ما مثل نیروهای مسلح سایر کشورها صرفا مسئول حفظ استقلال و تمامیت ارضی نیست بلکه با اعتقاد عمل می‌کند و مسئولین هم باید بدانند وظیفه دارند لحظه ای از رشد و تعالی سربازان غفلت نکنند.

سردار دهقان با بیان اینکه امروز در شرایط خاصی هم به لحاظ داخلی و هم خارجی بسر می‌بریم، خاطرنشان کرد: در محیط پیرامونی به هیچوجه ثبات و ارامش را نمی‌بینیم. وی گفت: ما در دوران بسیار مهمی بسر می‌بریم که دوران شکل‌گیری نظام امنیتی حاکم بر جهان و شکست نظام سلطه و به بار نشستن همه مجاهدت‌های ملت‌های تحت ستم استکبار است. وزیر دفاع تصریح کرد: انقلاب اسلامی پایه‌های استکبار در جهان را به لرزه درآورد و امروز جوانان ما هسته مرکزی توان انقلاب هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها