ایجاد رونق اقتصادی نیازمند وحدت رویه است

کد خبر: 838985

استاندار هرمزگان گفت: در مسیر خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی همه از تامین کننده مواد اولیه، تولید کننده، توزیع کننده و فروشندگان باید هماهنگ با هم و با وحدت رویه عمل کنند.

ایجاد رونق اقتصادی نیازمند وحدت رویه است
ایرنا: فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با نمایندگان اصناف و بازاریان استان هرمزگان، اظهار داشت: اگر در مسیر خروج از رکود، یک بخش از مسیر تعادل خارج شود سایر بخش‌ها را نیز متاثر خواهد ساخت. وی با بیان اینکه دشمن بدعهد بر علیه کشور ما جنگ اقتصادی به راه انداخته است، افزود: برای رفع مشکلات باید با هم تقسیم کار کنیم و در کنار یکدیگر با اتحاد و همدلی مسائل را حل کنیم.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تمامی دغدغه‌هایی که از سوی نمایندگان اصناف و بازاریان مطرح شده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شود.
همتی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت ملوانان و لنج‌های حمل کالا و معافیت‌های گمرکی در نظر گرفته شده برای آنان در هرمزگان هم برای صادرات و رونق تولیدات و هم برای واردات و رونق فروش محصولات در بازار استان استفاده شود. وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای نشان دادن حسن نیت و اتمام حجت در داخل و عرصه بین الملل وارد مذاکرات هسته‌ای شد و پایبندی خود به توافقات بین المللی را نشان داد، اما آمریکا با خروج از این توافق بدعهدی خود را به اثبات رساند. استاندار هرمزگان تاکید کرد: ما در حوزه‌هایی همچون درمان و تولید برق به دانش هسته‌ای نیاز داریم و مسوولان نیز دفاع از حقوق ملت ایران را وظیفه خود می‌دانند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها