شناسایی منابع جدید برای عبور از بحران کم آبی اصفهان

کد خبر: 824827

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر اصفهان یکی از استان‌هایی است که در مرحله بحران کم آبی قرار دارد و برای برون رفت از این شرایط باید مسئولان امر درصدد شناسایی منابع جدید و مجزا آبی باشند.

شناسایی منابع جدید برای عبور از بحران کم آبی اصفهان
پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون):مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر اصفهان یکی از استان‌هایی است که در مرحله بحران کم آبی قرار دارد و برای برون رفت از این شرایط باید مسئولان امر درصدد شناسایی منابع جدید و مجزا آبی باشند.
حمیدرضا جانباز در جمع مدیران طرح آبرسانی اصفهان با بیان این مطلب افزود: مردم حس کنند که تمام تلاش‌ها در جهت تامین آب شرب است و این اطمینان به مردم داده شود که تامین آب شرب یکی از اولویت‌های حائز اهمیت است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تبیین نظام بهره برداری نوین از منابع آبی را در شرایط خشکسالی بسیار موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایط خشکسالی که چگونگی مدیریت هر قطره آب بسیار مهم قلمداد می‌شود باید نظام بهره برداری نوین و ماندگار از منابع آبی در دستور کار قرارگیرد.
جانباز خطاب به مدیران طرح آبرسانی اصفهان بزرگ گفت: هم اکنون که افتخار سقایی را دارید با انگیزه، شاداب و با تدبیر تمام تلاش‌ها را معطوف به ارائه راهکار‌های تامین پایدار آب شرب مردم نمائید این در حالیست که من به نیروی انسانی توانمند و تعهد در صنعت آبفا استان اصفهان واقف هستم.
وی برداشت بی رویه آب در بالا دست را یکی از معضلات تامین آب شرب در اصفهان دانست و تصریح کرد: برداشت‌های بدون کنترل آب در بالادست یکی از مهمترین معضلات تامین آب شرب در اصفهان است، اما با این وجود باید با حفر چاه‌ها و شناسایی منابع جایگزین، کمبود آب طرح را جبران کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها