جهانگیری: بخش خصوصی باید در سیاست‎گذاری مشارکت کند

کد خبر: 717606

معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی باید در سیاست گذاری ها مشارکت کند نه اینکه دولت سیاستگذار باشد و بخش خصوصی مجری.

خبرگزاری مهر:معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی باید در سیاست گذاری ها مشارکت کند نه اینکه دولت سیاستگذار باشد و بخش خصوصی مجری.
در این مراسم که با حضور محمد شریعتمداری و محمدرضا نعمت زاده برگزارشد، اسحاق جهانگیری با بیان اینکه نعمت زاده مدیری است که جابجایی برایش عادی است و از این قضیه ناراحت نمی شود، گفت: وی در صنعت ایران کارهای ماندگاری دارد همچنین شریعتمداری نیز از مدیران با اخلاص، باپشتکار، خوش فکر و با برنامه است که از اول انقلاب نقش موثری داشته است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه وضع ما در دولت یازدهم رو به بهبود بود، ادامه داد: به گونه ای صحبت نکنید که وضع ما بدتر شده است، ممکن است در برخی جاها مشکلات عمیق داشته باشیم اما ماشین اقتصاد کشور بر روی ریل خود قرار گرفته و در مسیر توسعه در حرکت است. مهم این است که از این به بعد بهتر کار کنیم. وی افزود: در زمان معارفه نعمت زاده در سال ۹۲ شرایط ویژه ای در اقتصاد داشتیم و گفتیم اول باید این تورم و التهاب اقتصاد بخوابد، بعد سراغ حرکت های بعدی برویم. جهانگیری تاکید کرد: در بخش صنعت، معدن و بازرگانی میدان دار اصلی کشور باید بخش خصوصی باشد هیچ زمانی در آن تردید نکنید. وی ادامه داد: بخش خصوصی باید در سیاست گذاری ها مشارکت کند نه اینکه دولت سیاستگذار باشد و بخش خصوصی مجری.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها