دو شرکت هواپیمایی نقره داغ شدند

کد خبر: 663640

رضا جعفرزاده افزود: سازمان هواپيمايی كشوری شركت هواپيمايی ايران ايرتور را به تجديد نظر در برنامه پروازی خود به مقاصد خارجی و كاهش تاخيرات آن شركت ملزم كرد.

باشگاه خبرنگاران: مدير روابط عمومی سازمان هواپيمایی كشوری از برخورد با دو شركت هواپيمايی ايران ايرتور و آتا به علت ضعف برنامه ريزی خبر داد.
به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری ، رضا جعفرزاده افزود: سازمان هواپيمايی كشوری شركت هواپيمايی ايران ايرتور را به تجديد نظر در برنامه پروازی خود به مقاصد خارجی و كاهش تاخيرات آن شركت ملزم كرد. وی گفت: به علت مشكلات در برقراری به موقع پروازها و تاخيرات متعدد در اسفندماه 95 و ايام نوروز 96 كه منجر به نارضايتی مسافران شد برخی از مجوزهای خارجی آن شركت لغو شده است. جعفرزاده تصريح كرد: سازمان هواپيمايي كشوري همچنين با اخطاري شركت هواپيمايی آتا را به بازنگری در برنامه ريزی و بخش بازرگانی آن شركت ملزم كرد. وی افزود: با توجه به ضعف عملكرد آن شركت در حوزه برنامه ريزی و بازرگانی و فروش بليت مازاد، برنامه ريزی پرواز بدون در نظر گرفتن ظرفيت ناوگان و عدم سرويس دهي بموقع در فرودگاه كه منجر به نارضايتی مسافران و فرودگاه شده است، مديران بخش هاي مذكور هرچه سريعتر نسبت به بازنگری در برنامه ريزی پروازی و نحوه فروش خود اقدام لازم را انجام دادند. در ضمن، هرگونه تعلل شركت های هواپيمايی به توصيه های اين سازمان نسبت به مجوز فعاليت آنها تجديد نظر خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها