نارنگی گران شد

کد خبر: 596226

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: باتوجه به سرمای اخیر و یخ زدن میوه‌های در مازندران در چند روز اخیر عرضه زیاد پرتقال در بازار قیمت این میوه را بیش از هزار تومان کاهش داده است.

خبرگزاری میزان: در خصوص وضعیت بازار میوه با توجه به سرمازدگی اخیر درختان میوه در شمال کشور گفت: باغداران به دلیل سرمازدگی و ترس از بروز سرمای دیگر محصولات خود را برداشت و کرده و عرضه بیش از حد پرتقال به بازار دلیل کاهش بیش از هزار تومان این میوه بوده است.
وی قیمت هرکیلو پرتقال را در حال حاضر بین هزار تا هزار و 800 اعلام کرد و گفت: هرکیلو پرتقال که قبل از یخ زدگی و برودت هوا بین 2 هزار تا 3 هزار تومان قیمت داشت با کاهش بیش از هزار تومان همراه شده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار قیمت هرکیلو نارنگی را بین 3 هزار تومان تا 3 هزار و 500 تومان اعلام کرد و در خصوص گرانی این محصول در چند روز اخیر اظهار کرد: افزایش قیمت نارنگی به سرمازدگی اخیر مربوط نیست و آسیب کمی به نارنگی‌های روی درخت رسیده است و هرسال در این ماه شاهد افزایش قیمت نسبی این محصول بوده‌ایم.
مهاجران با اشاره به خسارت وارد شده به درختان کیوی خاطرنشان کرد: مردم استقبال خوبی از خرید کیوی در بازار نمی‌کنند و قیمت این محصول تغییر چندانی در بازار نکرده و هرکیلو بین هزار تومان تا 2 هزار تومان فروخته می‌شود.
وی در ادامه به ثبات قیمت دیگر میوه‌های بازار اشاره کرد و افزود: هرکیلو انار سردخانه‌ای بین 5 هزار تومان تا 5 هزار و 500 تومان، و برخی از انارهای موجود در بازار تا کیلویی هزار تومان هم فروخته می‌شود، قیمت هرکیلو سیب قرمز بین هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومان و سیب سفید بین 2 هزار تومان تا 4 هزار تومان در میادین تره‌بار عرضه می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها