خانه‌های مسکن مهر، ملکی بود اما ۹۹ ساله شد! +عکس

کد خبر: 590489

یکی از مشکلات مسکن مهری ها، تغییر نوع خانه هایشان از حالت ملکی به 99 ساله است. آنها می گویند از روز اول قرار بوده که خانه هایشان ملکی باشد اما حالا زمزمه های 99 ساله بودن مسکن مهر به گوش می رسد.

خانه‌های مسکن مهر، ملکی بود اما ۹۹ ساله شد! +عکس
سرویس اقتصادی فردا: یکی از مشکلات مسکن مهری ها، تغییر نوع خانه هایشان از حالت ملکی به 99 ساله است. آنها می گویند از روز اول قرار بوده که خانه هایشان ملکی باشد اما حالا زمزمه های 99 ساله بودن مسکن مهر به گوش می رسد.
یکی از متقاضیان مسکن مهر پردیس عکسی از سامانه هوشمند پردیس برای خبرنگار «فردا» ارسال کرده و می گوید: «از همان ابتدای ثبت نام در مسکن مهر متقاضیان حق انتخاب نسبت به ملکی بودن یا 99 ساله بودن خانه هایشان را داشتند و این انتخاب نیز در سامانه هوشمند مسکن مهر و در کارتابل متقاضیان ثبت شده بود. البته ماه هاست که این سامانه به دلایل نامعلومی غیرفعال شده و اقدامی در جهت راه اندازی آن صورت نگرفته است.»
وی ادامه می دهد: «همانطور که عکس نشان می دهد، خانه من هم ملکی ثبت شده بود. حتی در دعوتنامه هایی که به دست من و سایر متقاضیان رسیده، خانه هایمان ملکی نامیده شد. اما این بار هم مانند تمام وعده هایی که در این سال ها به ما دادند و هیچ کدامشان عملی نشده، زمزمه 99 ساله بودن خانه ها به گوش می رسد!»

این متقاضی می گوید: « متقاضیان مسکن مهر پردیس در کنار دیگر مشکلات شان راجع به عدم تحویل واحدهای مهر، نگران 99 ساله بودن ملک هایشان هستند. و کسی پاسخگوی این مشکلات نیست»

مسکن مهر پردیس
متاسفانه متقاضیان مسکن مهر پردیس با مشکلات زیادی مواجه هستند و هیچ شخص و سازمانی، مسئولیت پاسخگویی و رفع مشکلات آنها را به عهده نمی گیرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها