2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به پیمانکاران شهرداری پرداخت شد

کد خبر: 504381

مدیر بانک شهر در منطقه یک کشور گفت: سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به پیمانکاران شهرداری پرداخت کردیم تا از این طریق بتوانیم در راستای توسعه شهری گام برداریم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا صبوری عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: بانک شهر 16 شعبه در چهار استان در کشور مشغول فعالیت هستند که 11 شعبه در مشهد، یک شعبه در بجنورد، یک شعبه بیرجند، یک شعبه زاهدان و یک شعبه در سبزوار و یک شعب در نیشابور در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند.
مدیر بانک شهر در منطقه یک کشور ادامه داد: همچنین در منطقه یک کشور 17 شهرنت ایجاد شده که 11 شهرنت در مشهد مقدس است که تا 12 شب مشغول خدمت‌رسانی هستند و تمام خدمات بانکی همچون افتتاح حساب، صدور ضمانت‌نامه و ... را انجام می‌دهند.
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داریم تا پایان 6 ماهه نخست امسال شهرنت‌ها را به صورت شبانه‌روزی دایر کرده تا خدمات بانکی به صورت آنلاین در 24 ساعت دنبال شود و همچنین در شهرهایی که ضرورت دارد شهرنت ایجاد کنیم.
صبوری با اشاره به اینکه بانک شهر در نخستین روز سال 95 با هدف تامین رفاه شهروندان به صورت شبانه‌روزی فعالیت کرد، گفت: درصدد هستیم تا از ایجاد شعب زیاد خودداری کرده و مردم را به سمت بانکداری الکترونیک حرکت دهیم.
مدیر بانک شهر در منطقه یک کشور بیان کرد: علاوه بر خدماتی که پیشخوان خدمات بانک شهر ارائه می‌دهد 200 پیشخوان سال گذشته طراحی و هدفگذاری شده بود که تعداد 17 شعبه برای مشهد پیش‌بینی شده بود که به این هدف دست پیدا کردیم.
وی افزود: 80 واحد خودپرداز در مشهد وجود دارد که بخشی از آنها در شهرداری‌های مناطق مستقر است و در مجموع 98 خودپرداز در منطقه یک فعال بوده و سعی کرده‌ایم خدماتی فراتر از سایر بانک‌ها به سپرده‌گذاران خود ارائه دهیم.
صبوری با بیان اینکه خدماتی ویژه به مودیان شهرداری توسط بانک شهر ارائه می‌شود، گفت: به عنوان مثال شخصی که به شهرداری بدهی دارد حتی اگر در بانک شهر حساب سپرده نداشته باشد می‌تواند با دریافت تسهیلات در مدت یک سال بدون اخذ سود و به صورت تقسیطی بدهی خود را به شهرداری پرداخت کند.
مدیر بانک شهر در منطقه یک کشور ادامه داد: سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به پیمانکاران شهرداری پرداخت کردیم تا از این طریق بتوانیم در راستای توسعه شهری گام برداریم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها