فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج | زمان حراج بعدی شمش طلا

کد خبر: 1289481

از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

 فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج | زمان حراج بعدی شمش طلا

در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که امروز 16 اردیبهشت ماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، 190 کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار معامله شد.

از مجموع 270  کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 190 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و  432 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع 23  جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران،  3165 کیلو گرم شمش طلا  مورد معامله قرار گرفت.

لازم به ذکر است، از این پس علاوه بر واردکنندگانی که جهت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کرده بودند، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان  که مشمول رفع تعهد صادراتی نبودند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را خواهند داشت./تسنیم

 زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز سه شنبه  ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران درحالی در روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود که طی23 جلسه حراج شمش در این مرکز، مجموعا  3165 کیلوگرم شمش طلای استاندارد مبادله شده است.

علاقمندان جهت شرکت در این جلسه می توانند مبلغ 3 میلیارد و500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه 1403 پرداخت کنند.

این حراج از ساعت 12 الی 16 روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست و چهارم در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها