وام |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

دو روزه یه وام فوری 200 میلیونی از رئیسی بگیرید | جزییات ثبت نام آنلاین وام کم سود با شرایط باورنکردنی به هر ایرانی

کد خبر: 1286671

اگر متقاضی دریافت وام فوری هستید مطلب زیر را تا انتها بخوانید.

دو روزه یه وام فوری 200 میلیونی از رئیسی بگیرید | جزییات ثبت نام آنلاین وام کم سود با شرایط باورنکردنی به هر ایرانی

خبرنگار شکیبا بقال زاده: بانک سینا در راستای افزایش رفاه مشتریان خود و متنوع کردن خدماتش وام ارزان قیمتی را تدارک دیده که به نام «میعاد» به مشتریان واجد شرایط عرضه می‌شود. سقف این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده و مبلغ آن براساس میانگین حساب مشتریان قابل تغییر است.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و پس از حداقل سه ماه از افتتاح سپرده برای دریافت این تسهیلات درخواست بدهند.

مشتریان برای دریافت این وام باید به میزان حداقل 100 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. سود این تسهیلات 9 درصد بوده و ضمانت آن برحسب نظر شعبه و سقف مبلغ تسهیلات متغیر است. به طور کلی برای دریافت این تسهیلات لازم است مشتریان ضامن رسمی یا سند ملکی ارائه بدهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت نیز 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط به 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان اعلام شده است.

نگاهی به شرایط مورد نیاز برای دریافت وام 200 میلیونی بانک سینا

افراد واجد شرایط به منظور دریافت این تسهیلات، باید مدارک مورد نیاز اعم از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته و برای سپری کردن مراحل دریافت وام به مسئول بخش تسهیلات شعبه ارائه بدهند. در صورت کامل بودن مدارک و شرایط فرد متقاضی، طی زمان کمی مبلغ وام به حساب وی واریز خواهد شد و قابل برداشت خواهد بود./کاماپرس

متقاضیان وام ۲۰۰ میلیونی ودیعه مسکن بخوانند

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: طرح افزایش وام ودیعه مسکن با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی و نقل و انتقلات نیاز به بازنگری دارد و این تسهیلات باید متناسب با شرایط متقاضیان پرداخت شود.

 به نقل از باشگاه خبرنگاران، داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه  طرح جدید ارائه شده در خصوص افزایش وام ودیعه مسکن همچون طرح‌های قبلی گره‌ای از مشکلات مسکن را باز نخواهد کرد، گفت: با توجه به آنکه چندین سال است دچار سرکوب دستمزدها و درآمدها در اقتصاد ایران هستیم، به‌طور معمول وام‌های پرداختی متناسب با قیمت مسکن نیست و علاوه بر آنکه این وام‌ها توانایی خانه‌دار کردن مردم را ندارد، پرداخت آن نیز از عهده اشخاصی که فاقد مسکن هستندخارج است.

وی افزود:  طرح جدید با عنوان وام اشتراکی یک طرح غیرمنطقی، غیرکارشناسی  غیرقابل اجرا است و همچون سایر وام‌های تصویبی پرداخت نشده موجب ایجاد بحران در بازار مسکن خواهد شد.

او بیان کرد:  بسیاری از وام‌های موجود امکان اجرا شدن را ندارند و در صورت اجرایی بودن نیز همراه با مشکلات بسیاری هستند، ارائه اینگونه وام‌ها در دیگر کشورها منسوخ شده است، حال طرح مطرح‌شده از سوی بانک‌ها نه‌تنها گره‌گشا نیست، بلکه خود مشکل‌ساز خواهد بود.

براساس این گزارش متقاضیان و مستاجران باید برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به سامانه طرح های حمایتی مسکن مراجعه کرده و پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه املاک و اسکان نسبت به بارگذاری مدارک و اطلاعات و قرارداد خود در سامانه خودنویس کنند و پس از دریافت کد رهگیری اقدام به ثبت درخواست برای دریافت ودیعه مسکن کنند.

گفتنی است میزان دریافت وام ودیعه مسکن در استان تهران ۲۰۰ میلیون تومان است که متقاضیان پس از انتخاب بانک خود می توانند درخواست تسهیلات خود را ثبت کنند.

ثبت نام وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگی

به گزارش شهرآرانیوز آمار‌ها می‌گویند که ۷۲ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی حداقل بگیر هستند با حقوقی کمتر از ۱۰ میلیون تومان در ماه! معادله پیچیده‌ای نیست اگر هزینه‌های درمان، معیشت، مسکن و... را یک طرف بگذاریم

به گزارش شهرآرانیوز آمار‌ها می‌گویند که ۷۲ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی حداقل بگیر هستند با حقوقی کمتر از ۱۰ میلیون تومان در ماه! معادله پیچیده‌ای نیست اگر هزینه‌های درمان، معیشت، مسکن و… را یک طرف بگذاریم و در سویی دیگر حقوق یک مستمری بگیر بازنشسته را که قرار است در روزگار میان سالی علاوه بر زندگی عائله مندی آبرومندانه، گاهی سفره‌ای را هم برای فرزندان و نوه هایش بیندازد!

معادله‌ای که هرگز جور درنمی آید و بازنشسته برای هر کدام از دلایلی که ممکن است بخشی از تأمین معیشت یا درمان باشد به ناچار سراغ وام می‌رود. وامی که اگر بخواهد از منابع عمومی بانک‌ها و مجزا از کانون بازنشستگان اقدام کند با فرض فراهم کردن ضامن و شرایط بانکی که خود گذر از پیچ وخم هزارتویی است که ممکن است به بن بست برسد، با بازپرداخت نرخ سود ۲۳ درصد و اقساطی روبه رو می‌شود که اغلب از پس آن برنمی آیند و در این حالت تنها گزینه باقی مانده، درخواست وام از صندوق بازنشستگان تأمین اجتماعی است.

این رقم در سال گذشته ۲۰ میلیون تومان بود که فقط حدود ۵ هزار نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی در مشهد موفق به دریافت آن شدند. سقف اندک وام، بازپرداخت دوساله با نرخ اقساط حدود یک میلیون تومان در ماه، حمایت نکردن دولت در تأمین منابع مالی در کنار سایر مسائل این قشر، گره مشکلات اقتصادی مستمری بگیران را روزبه روز کورتر کرده است.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی خراسان رضوی می‌گوید: در استان ۲۸۰ هزار نفر بازنشسته داریم که از این رقم ۱۸۰ هزار نفر در مشهد هستند و از ابتدا که سقف وام ۵۰۰ هزار تومان بوده است تا سال ۱۴۰۲ که این عدد به ۲۰ میلیون تومان رسیده، ۳۵ هزار نفر وام گرفته اند.

علی اصغر رضایی به یک تبعیض اشاره و اظهار می‌کند: درحالی که دولت برای بازنشستگان کشوری و لشکری سهمی از منابع عمومی بانک‌ها مشخص کرده و رقم وام آن‌ها ۳۰ میلیون تومان بوده است، بازنشستگان تأمین اجتماعی هیچ سهمی از منابع عمومی بانک‌ها ندارند. فقط منابع مالی ما بانک رفاه است که سهمیه‌ای را در سال اعلام می‌کنند. انتظار ما این است که دولت از منابع عمومی بانک‌ها برای بازنشستگان تأ مین اجتماعی نیز سهمی قائل شود.

وی در ادامه به این مسئله می‌پردازد که منابع بانک رفاه و سازمان بازنشستگان تأمین اجتماعی به اندازه‌ای نیست که بتوانند مبلغ وام و تعداد آن را افزایش دهند و اظهار می‌کند: حتی همین مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام هم که داده می‌شود، حدود ۹۰۰ هزار تومان در ماه باید قسط بدهند و بازپرداخت هم دوساله است. وقتی ۷۲ درصد بازنشستگان حداقلی بگیر هستند، پرداخت این اقساط سنگین هم زندگی را برایشان سخت کرده است.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی استان با تأکید بر اینکه همه بازنشستگان با توجه به شرایط سخت زندگی درخواست وام دارند، می‌افزاید: حداقل مستمری بازنشستگان لشکری و کشوری هم از حداقل بگیران تأمین اجتماعی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بیشتر است. ضمن اینکه در افزایش مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی اصول بیمه گری رعایت نمی‌شود.

رضایی درباره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران بیان می‌کند: علاوه بر مسئله وام، وقتی تورم امسال را حدود ۴۲ درصد اعلام کرده اند، طبق ماده ۴۱ قانون کار باید معادل نرخ تورم به حقوق حداقلی شاغلان اضافه شود. ماده ۱۱۱ هم متأثر از ماده ۴۱ قانون کار است اینکه حداقل مستمری بازنشستگان نباید کمتر از حداقل دستمزد کارگران شاغل باشد. از طرفی برابر ماده ۹۶ که می‌گوید سازمان تأمین اجتماعی مکلف است هر سال (حداقل از یک نوبت کمتر نباشد) معادل هزینه زندگی خانوار، مستمری‌ها را افزایش بدهد، اما پارسال ۲۲ درصد اضافه شد و امسال نیز بنا دارند حدود ۳۵ درصد اضافه کنند.

وی تصریح می‌کند: بازنشستگان تأمین اجتماعی فرزند ناتنی هستند! در منابع عمومی کشور هیچ سهمی ندارند و از سرانه درمانی هم که به هر ایرانی تعلق می‌گیرد سازمان تأمین اجتماعی محروم است.

افزایش ۵۰ درصدی وام بازنشستگان تأمین اجتماعی

دبیر کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به اینکه کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی از منابع عمومی کشور محروم هستند، می‌گوید: یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به وام است. در بحث درمان و معیشت نیز از منابع عمومی کشور محروم هستیم در حالی که صندوق‌های دیگر برخوردار هستند.

رحمت ا… پورموسی با بیان اینکه بازنشستگان کشوری و لشکری هر چهار، پنج سال وام که‌ می‌گیرند یک سال تنفس دارد و نوبت بعدی وام را‌ می‌توانند بگیرند، اظهار می‌کند: این در حالی است که یک بازنشسته تأمین اجتماعی اگر یک بار از وام صندوق استفاده کرده باشد، تا چند سال بعد سیستمی به او اجازه دریافت وام داده نمی‌شود. وی در ادامه می‌افزاید: شنیده‌ها حاکی است که امسال در حال رایزنی هستند سقف این وام افزایش ۵۰ درصدی داشته باشد و به ۳۰ میلیون تومان برسد.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها