خودروی وارداتی شاین مکس | قیمت شاین مکس | قیمت شاین مکس بنزینی

کولاک حراج بهاره ایرانخودرو با خودروی جدیدش | با 500 میلیون سوار خودرو لوکس ایران خودرو شو + مشخصات فنی شاین مکس

کد خبر: 1286055

فراخوان واریز وجه علی الحساب و ثبت نام منتخبین خودروی وارداتی شاین مکس بنزینی (MAX SHINE) از سوی ایران خودرو اطلاع رسانی شد.

کولاک حراج بهاره ایرانخودرو با خودروی جدیدش | با 500 میلیون سوار خودرو لوکس ایران خودرو شو + مشخصات فنی شاین مکس

خبرنگار شکیبا بقال زاده: شرایط طرح پیش فروش شاین مکس فروردین 1403 اعلام شد.

فراخوان واریز وجه علی الحساب و ثبت نام منتخبین خودروی وارداتی شاین مکس بنزینی (MAX SHINE) از سوی ایران خودرو اطلاع رسانی شد.

نحوه ثبت نام و واریز وجه علی الحساب:

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای ایشان از طریق سامانه شرکت ایران خودرو ارسال شده است می توانند از روز سه شنبه مورخ 1403/01/28 تا روز دوشنبه 1403/02/03 با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو  (http://esale.ikco.ir/) اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام و دریافت کد پیگیری اقدام نمایند.

شرایط طرح پیش فروش شاین مکس:

شاین مکس

داخل شاین مکس

کابین دانگ فنگ شاین مکس ظاهری بسیار مدرن دارد و گویا براساس مدل‌های طراحی مفهومی ساخته شده است. داشبورد این خودرو ظاهری مواج گونه دارد که از میانه به سمت راننده متمایل شده است. صفحه نمایش‌های سیستم سرگرمی و پنل ابزار نیز به صورت جداگانه تعبیه شده‌اند و به یکدیگر متصل نیستند. در بخش میانی کابین نیز یک کنسول قرار گرفته است که اهرم تعویض دنده و شارژر بی‌سیم در آن قرار دارند. مطابق اصول طراحی ساده انگارانه، دکمه‌های فیزیکی چندانی را در کابین دانگ فنگ شاین مکس نمی‌توان یافت.

شاین مکس

طراحی فرمان دانگ فنگ شاین مکس یکی از نکات جذاب این خودرو است، چرا که این فرمان به صورت دو شاخه طراحی شده است. این سبک از طراحی فرمان مربوط به خودروهای اروپایی است و حضور آن در یک سدان چینی برای مشتریان رضایت‌بخش خواهد بود. دو شاخه این فرمان با دکمه‌های کنترلی مختلف احاطه شده است و ظاهر آن را می‌توان شبیه به دسته‌های کنترلر کنسول‌های بازی قلمداد کرد. دانگ فنگ شاین مکس یک خودرو لوکس یا نیمه لوکس محسوب می‌شود، از این رو سطح مواد استفاده شده در ساخت کابین آن نسبت به سایر خودروهای چینی ارزان‌تر، قابل قبول ارزیابی می‌شود. تریم کابین چرمی است و ترکیبی از پلاستیک نرم و خشک را در قسمت‌های مختلف داشبورد و رودری‌ها می‌توان مشاهده کرد.

شاین مکس

طراحی شاین مکس

خودروهای زیرشاخه آئولوس از دانگ فنگ، زبان طراحی خاص خود را دارند. اصول طراحی خودروهای این برند شامل چراغ‌های نوک تیز در جلو به همراه جلوپنجره بزرگ منتظم و مشکی رنگ است. این اصول در دانگ فنگ شاین مکس نیز رعایت شده‌اند. البته برای تزریق حس اسپرت به ظاهر خودرو، قطعاتی قرمز رنگ نیز به جلوپنجره خودرو اضافه شده‌اند.

نمای جانبی دانگ فنگ شاین مکس، شباهت قابل توجهی به سدان‌های آسیایی مشابه دارد. خطوط صاف ملایمی از گلگیر جلو تا گلگیر عقب این خودرو امتداد یافته‌اند. همچنین در گلگیر عقب شاهد یک حجم فانتزی هستیم که این بخش را بزرگتر از قسمت جلو نشان می‌دهد. طراحی بخش عقب دانگ فنگ شاین مکس به خصوص چراغ‌های آن، بیننده را به یاد آریزو 6 پرو می‌اندازد. چراغ‌های عقب این خودرو الگوی y شکل دارند و توسط یک نوار به یکدیگر متصل شده‌اند. زیر سپر این خودرو نیز قطعه‌ای کرومی اضافه شده است. خوشبختانه طراحان دانگ فنگ اعتقادی به خروجی‌های اگزوز تقلبی در این خودرو نداشته‌اند.

شاین مکس

همان‌گونه که اندکی قبل اشاره کردیم، دانگ فنگ شاین مکس در قالب دو تیپ درون‌سوز و هیبریدی تولید شده است که در حال حاضر تنها نسخه درون‌سوز آن برای عرضه به بازار داخلی معرفی شده است. این خودرو به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با کد C15TDR مجهز است. حداکثر راندمان این پیشرانه،‌ 190 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است. البته باید توجه داشته باشید که دریافت چنین راندمانی از یک موتور کم حجم به استفاده از فناوری‌های جدید همچون سیستم پاشش سوخت مستقیم متکی است. در نتیجه موتور دانگ فنگ شاین مکس برای فعالیت صحیح به سوخت باکیفیت نیازمند خواهد بود. پیشرانه نصب شده روی دانگ فنگ شاین مکس از استاندارد آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کند. در بخش انتقال قدرت دانگ فنگ شاین مکس، از گیربکس دو کلاچه هفت سرعته مرطوب یا Wet استفاده شده است. این گیربکس قدرت و گشتاور را به دیفرانسیل جلو خودرو منتقل می‌کند. سیستم تعلیق این خودرو نیز در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع چنداتصاله یا مولتی لینک است که سواری نرمی را به سرنشینان ارائه خواهند داد.

شاین مکس

شتاب صفر تا صد دانگ فنگ شاین مکس در کاتالوگ رسمی این خودرو، 7.4 ثانیه عنوان شده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز 6.2 لیتر به ازای هر صد کیلومتر پیمایش خواهد بود. باک سوخت خودرو نیز 52 لیتر حجم دارد به عبارتی با یک باک سوخت، می‌توانید مسافتی در حدود 800 کیلومتر را در شرایط ایده آل بپیمایید. ترمزهای دیسکی چهار چرخ و رینگ‌های آلیاژی نیز از دیگر مشخصات فنی دانگ فنگ شاین مکس هستند.

شاین مکس

امکانات و تجهیزات شاین مکس

دانگ فنگ شاین مکس در قالب چند تیپ به بازار چین عرضه شده است و هنوز مشخص نیست ایران خودرو کدام نسخه برای عرضه به بازار ایران انتخاب خواهد کرد. با این حال در نسخه معرفی شده برخی امکانات حضور داشتند که آن‌ها را در این بخش ذکر می‌کنیم: سیستم‌های ترمز ABS‌ و EBD، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم پایش فشار باد تایرها، ایربگ‌های جلو و جانبی (چهار عدد-ایربگ پرده‌ای در تیپ فول)، دوربین 360 درجه، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین پارک عقب، تریم چرمی کابین، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی با 11 بلندگو به همراه نمایشگر 12.5 اینچی، پنل ابزار دیجیتال 12.3 اینچی، آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، سنسور نور و باران، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سیستم ورود و استارت بدون کلید.

شاین مکس

علاوه بر موارد گفته شده، تیپ‌های فول آپشن دانگ فنگ شاین مکس به سیستم خودران سطح دوم نیز مجهز هستند. این سیستم از ترکیب سامانه‌های رادار خطی و هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی تشکیل شده است. بنابراین هنگام حرکت در اتوبان‌های دارای خط کشی استاندارد، قادر به راه اندازی سامانه خودکار دانگ فنگ شاین مکس و استراحت حین رانندگی خواهد بود.

امکانات شاین مکس

کیسه هوا

-

سیستم صوتی

-

ترمز و پایداری

ABS - EBD - CBC - EBA - BAS - BA - ASR - TCS - TRC - ESC - ESP - DSC

شاین مکس

چراغ های LED جلو و عقب، سنسور نور، سقف پانوراما، کروز کنترل تطبیقی، دوربین 360 درجه، سردکن و ماساژور صندلی راننده

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها