ثبت نام 3 وام 300 میلیونی جذاب برای متقاضیان | وام 300 میلیونی بدون سود با شرایط آسان برای یارانه بگیران

کد خبر: 1280830

بانک گردشگری به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «پارسا» را تدارک دیده که مبلغ آن 300 میلیون تومان است. وام این طرح قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

ثبت نام 3 وام 300 میلیونی جذاب برای متقاضیان | وام 300 میلیونی بدون سود با شرایط آسان برای یارانه بگیران

بانک گردشگری به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «پارسا» را تدارک دیده که مبلغ آن 300 میلیون تومان است. وام این طرح قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک گردشگری هستند با ایجاد میانگین حساب حداقل چهار ماهه و حداکثر 12 ماهه امکان درخواست برای تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک گردشگری را دارند. افراد به شرطی می‌توانند برای تسهیلات طرح پارسا درخواست بدهند که ضامن رسمی معتبری را به بانک معرفی کنند. بعد از دریافت تسهیلات، وام گیرندگان حداکثر ظرف مدت زمانی معادل 36 ماه امکان بازپرداخت را خواهند داشت.

از آنجایی که این وام قرض الحسنه است و مدت زمان بازپرداخت معقولی دارد، میزان اقساط آن در هر ماه به کمتر از 10 میلیون تومان می‌رسد. طبق اطلاعات موجود از رده، میزان هر قسط این وام با شرایط مذکور، 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان است. کل سود این تسهیلات 12 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز 312 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

درباره بانک گردشگری و افتخارات و دستاوردهای این مجموعه بیشتر بدانید

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی و دیگر مقررات مربوطه، مجوز تاسیس را دریافت کرده و سرانجام سال 89 فعالیت خود را آغاز کرد.

بانک گردشگری طی سال‌های فعالیت خود توانسته رتبه 55 صد شرکت برتر ایران در سال مالی 1394، تندیس کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی 90، گواهینامه ایزو 10668 بین المللی، نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و … را به دست آورد.

جزییات ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک سپه

مشتریان بانک سپه با ایجاد میانگین سپرده یک تا 18 ماهه امکان درخواست تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «نگین امید» این مجموعه را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و هیچ سودی ندارد. تنها به منظور تامین هزینه‌های بانک به آن کارمزد دو درصدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک سپه بوده و به دریافت وام 300 میلیون تومانی از این مجموعه تمایل دارند باید گذشته از ایجاد میانگین حساب مناسب، اعتبار شغلی داشته باشند. ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق نیز برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

همانطور که اشاره شد زمینه اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن سپرده است. افراد در صورت داشتن شرایط لازم وام مذکور را دریافت خواهند کرد و بعد از دریافت حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه فرصت تسویه اقساط آن را خواهند داشت.

در صورتی که بانک فرد را برای دریافت تسهیلات واجد شرایط بداند و وام را به وی بپردازد، میزان هر قسط برای او 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود این وام به 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز در محدوده 315 میلیون و 700 هزار تومانی قرار دارد.

نگاهی به بانک سپه و خدمات این مجموعه

بانک سپه یکی از بانک‌های اصیل و نامدار کشور است که نزدیک به 100 سال قدمت دارد. این مجموعه تاکنون انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به بانکداری شخصی و اصناف، بانکداری شرکتی و پایگاه دانش اشاره کرد. این مجموعه تلاش می‌کند تا با به روزرسانی خدمات رضایت مشتریان خود را جلب کند.

شرایط ویژه ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود بانک دی

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که همواره به منظور بهبود شرایط مشتریان خود طرح‌های تسهیلاتی مختلفی را تدارک دیده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه «باران» نام دارد که سقف آن به 300 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت وام 300 میلیون تومانی تمایل دارند باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمنا افراد باید در سپرده خود حداقل 10 میلیون تومان نگهداری کنند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها برای پوشش هزینه بانک به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید ضامن رسمی داشته باشند. گیرندگان این وام ظرف مدت زمان حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه امکان پرداخت اقساط را خواهند داشت.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد تعیینی و در نظر گرفتن سقط مدت زمان بازپرداخت، فرد باید هر ماهه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان بپردازد. کل سود تسهیلات این وام به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

درباره بانک دی و اهداف آن بدانید

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور بوده که با هدف سهل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی تشکیل شده است.

این بانک در خصوص تحقیق اهداف مذکور مستلزم تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده‌ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آن‌ها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در رشته‌های مختلف اقتصادی مشغول فعالیت است./کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها