رشد قیمت طلا و سکه در بازار خریداران را شوکه کرد | طلای ۱۸ عیار ۳ میلیونی شد؟

کد خبر: 1277601

قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد.

رشد  قیمت طلا و سکه در بازار خریداران را شوکه کرد | طلای ۱۸ عیار ۳ میلیونی شد؟

امروز چهارشنبه ۹ اسفند تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۲ میلیون تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

با توجه به افزایش قیمت سکه و طلا در روزهای اخیر رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی می کند که در روزهای پایانی سال قیمت سکه به دلیل عرضه سکه در مرکز مبادله ایران کمتر خواهد شد.

نادر بذرافشان معتقد است اگر عرضه سکه های جدید به طور مستمر و دائمی باشد و زمان عرضه و قیمت ها مشخص شود در کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه تاثیر گذار خواهد.

وی ادامه داد: البته نقش بانک مرکزی در کاهش قیمت ها تاثیر بسزایی دارد چرا که اگر عرضه طلا و سکه را بیشتر کند، ما شاهد ثبات قیمت ها خواهیم بود.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۲میلیون
نیم سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۹۲۳ هزار
منبع: همشهری آنلاین

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۹۰۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۴میلیون تومان است.

به گزارش تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 909 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 31 میلیون و 950 هزار  و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 34 میلیون تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 19 میلیون و 100 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 12 میلیون و 100 هزار تومان و سکه یک‌گرمی6 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 12 میلیون و 605 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2025دلار است.

در معاملات امروز (چهارشنبه 9 اسفند 1402) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 42 هزار و 920 تومان و حواله دلار  نیز به‌نرخ 39 هزار و 864 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 593 تومان و نرخ حواله یورو با افزایش به 43 هزار و 275 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش جزئی نسبت به روز کاری گذشته 11 هزار و 687 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم  نیز با ثبات 10 هزار و 854 تومان است.

بروز رسانی: چهار‌شنبه 9  اسفند 13:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  31  میلیون و 950 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

34  میلیون

قیمت نیم سکه بهارآزادی

19  میلیون و 100 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

12  میلیون و 100 هزار

قیمت سکه گرمی

6 میلیون و 200 هزار

بروز رسانی: چهار‌شنبه 9  اسفند 13:00

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

2 میلیون و 909

مثقال طلا

12 میلیون و 605

انس طلا(دلار)

2025

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها