اطلاعیه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های فردا 9 اسفند | مدارس کدام استان تعطیل است؟ +لیست استان ها

کد خبر: 1277427

قزوین بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش قزوین آموزش حضوری در بعضی مقاطع در شهرستان‌های قزوین و بوئین‌زهرا و آوج غیرحضوی است.

اطلاعیه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های فردا 9 اسفند | مدارس کدام استان تعطیل است؟ +لیست استان ها

قزوین بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش قزوین آموزش حضوری در بعضی مقاطع در شهرستان‌های قزوین و بوئین‌زهرا و آوج غیرحضوی است.

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش در تمام استان، طی روز چهارشنبه نهم اسفند ماه در نوبت صبح و بعداز ظهر غیرحضوری است و کلاس درس دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تمامی مدارس شهرستان‌های بوئین‌زهرا و آوج در تمامی مقاطع در نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد. حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

مدارس البرز غیرحضوری شد

استانداری البرز اعلام کرد که به‌دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان چهارشنبه مدارس ابتدایی و‌ متوسطه اول استان غیرحضوری است.

مدارس قزوین غیرحضوری شد

فردا مدارس استان قزوین به‌خاطر تداوم یخبندان غیرحضوری است

مدارس رشت فردا غیرحضوری است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: مدارس همه مقاطع رشت ، سنگر ، کوچصفهان ، سیاهکل ، دیلمان ، عمارلو ، و همچنین مدارس ییلاقی رودبار فردا چهارشنبه، تعطیل و آموزش به صورت غیر حضوری است.

مدارس بخشی از شهرهای گیلان فردا چهارشنبه تعطیل شد

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان گفت: مدارس بخشی از شهرهای گیلان فردا چهارشنبه تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد براتی اظهار کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت (به جز لشت نشا و خشکبیجار)، سیاهکل و مناطق عمارلو و ییلاقی رودبار فردا چهار شنبه در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است.

براتی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار محترم و در راستای مدیریت مصرف انرژی، آغاز به کار ادارات و نهادها بجز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در تمامی شهرستان‌های استان گیلان نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اضافه کرد: همچنین در بخش رستم آباد مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی برای فردا چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

مدارس استان مرکزی و کاشان غیرحضوری شد

براساس تصمیم گیری مسئولان استان مرکزی در مجموعه مدیریت بحران، فعالیت مدارس استان مرکزی فردا چهارشنبه غیرحضوری خواهد بود.

همچنین فرماندار کاشان از غیرحضوری شدن مدارس کاشان فردا به علت برودت هوا در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد.

تعطیلی مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری

آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری: مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد ،بروجن،فرخشهر،سامان،کیار،بن، فارسان و اردل به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و سایر مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند نمود.

مدارس و دانشگاه‌های خراسان جنوبی غیرحضوری شد

جانشین استاندار در ستاد بحران خراسان جنوبی: آموزش در همه مراکز آموزشی، مهد کودک‌ها، مدارس، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در خراسان جنوبی فردا چهارشنبه ۹ اسفند به صورت غیرحضوری است.

برخی مدارس اردبیل غیرحضوری شد

به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، نیر، هیر و سرعین فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی تعطیل و همچنین در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و مدارس استثنایی نیز تعطیل می‌باشد

مدارس همدان فردا مجازی است

مدارس استان همدان فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان همدان مبنی بر بارش و کولاک برف، کاهش محسوس دما و همچنین اختلال در تردد وسایل نقلیه به ویژه در گردنه‌های استان و یخبندان سطح معابر در اکثر نقاط استان، آموزش‌ها در تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس سراسر استان، فردا چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ تعطیل است.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

مدارس گلستان فردا با یک ساعت تاخیر شروع به کار می کند

 فردا تمامی مدارس استان گلستان در تمامی مقاطع در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به کار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شروع به کار مدارس گلستان فردا با یک ساعت تأخیر در تمامی مقاطع در نوبت صبح انجام می‌شود.

مدارس نوبت صبح استان گلستان فردا فعالیت خود را از ساعت ۸:۳۰ آغاز خواهد کرد و فعالیت مدارس شیفت عصر طبق روال عادی خواهد بود.

ساعت کاری مجموعه اداری آموزش و پرورش به صورت عادی و طبق روال گذشته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها