قیمت طلا و سکه ۱۷ بهمن | افزایش ۶۰۰ هزار تومانی قیمت سکه | طلا چقدر گران شد؟

کد خبر: 1273232

امروز سه شنبه ۱۷ بهمن قیمت سکه طرح جدید به ۳۲ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز رشد ۶۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

قیمت طلا و سکه ۱۷ بهمن | افزایش ۶۰۰ هزار تومانی قیمت سکه | طلا چقدر گران شد؟

، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ به ۳۲ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز افزایش ۶۰۰ هزار تومانی یافته است؛ همچنین حباب این سکه روی رقم ۵ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان قرار دارد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا به این لحظه ۲ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد که نسبت به دیروز ۷ هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۳۲.۱۰۷.۰۰۰ ۵.۷۵۲.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۲۹.۷۳۰.۰۰۰ ۳.۳۸۸.۰۰۰
نیم سکه ۱۷.۹۵۰.۰۰۰ ۴.۷۸۴.۰۰۰
ربع سکه ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ ۴.۴۱۴.۰۰۰
سکه گرمی ۵.۷۰۰.۰۰۰ ۲.۴۵۸.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار ۲.۷۵۵.۶۰۰
۲۴ عیار ۳.۶۷۴.۱۰
طلای دست دوم ۲.۷۱۸.۸۷۳
مثقال طلا ۱۱.۹۲۸.۰۰۰
انس طلا ۲۰۲۵ دلار و ۳۸ سنت

 

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۰۲۵ دلار و ۳۸ سنت است.

 ثبات قیمت دلار و افزایش نرخ سکه در معاملات امروز بازار

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد از ابتدای معاملات امروز صبح، قیمت دلار در بازار غیررسمی ثابت مانده است.

به گزارش فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۱ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۲۶ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۵۹۲ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۵ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی دو هفته گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت مانده است.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با افزایش ۵۸۰ هزار تومانی به نرخ ۲۹ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۳۱ میلیون و ۹۸۸ هزار تومان معامله شد و حباب آن افزایش یافت.

امروز حباب سکه امامی ۵ میلیون و ۶۵۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۷۹ هزار تومان شد؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۱۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۱ میلیون تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون‌ و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۱ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)‌، با کاهش ۲صدم درصدی، به قیمت ۲۰۲۴ دلار معامله شده است./ فارس

ماجرای مسدودسازی حساب ۴۰۰ طلا فروش

وزیر اقتصاد به ماجرای مسدود سازی حساب ۴۰۰ فروشنده صنف طلا و جواهر ورود کرد.

احسان خاندوزی در پاسخ به مطرح شدن ابهاماتی در خصوص مسدود شدن حساب ۴۰۰ طلا فروش در روزهای گذشته افزود: این نکته ای که اشاره شد محدود کردن ابزارهای کار کسبه و فعالان اقتصادی به شمار می رود که درست نیست، این گونه اقدامات محدود کننده باید آخرین مرحله ای باشد که پس از هشدارها اعمال شود.

وی اضافه کرد: درباره ۴۰۰ حسابی که گفته شد، مسدود شده اند هر چند موضوع در زیرمجموعه وزارت اقتصاد نیست، اما به عنوان تسهیلگر ارتباط دولت با بخش خصوصی، فهرست این ۴۰۰ حساب را ( در روز سه شنبه هفته جاری) به دفتر بنده در وزارت اقتصاد ارسال کنند تا روز چهارشنبه آن را به نهاد نظارتی منتقل می کنیم.

    توافق مالیاتی با صنف طلا فروشان؛ سوء تفاهم و نگرانی ها برطرف شد | قانون سامانه مودیان مالیاتی اجرایی می شود

خاندوزی بیان کرد: درباره آن تعدادی که به هر دلیل و اتهام حسابشان مسدود شده، دستگاه نظارتی تعیین تکلیف کند تا گره از کار آنها باز شود./ منبع: تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها