آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 25 دی | تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی به دلیل برف بی سایقه

کد خبر: 1268523

براساس اعلام آموزش و پرورش، تمام مقاطع تحصیلی اردبیل فردا غیرحضوری است.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 25 دی | تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی به دلیل برف بی سایقه

براساس اعلام آموزش و پرورش، تمام مقاطع تحصیلی اردبیل فردا غیرحضوری است.

به‌دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی فردا در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری خواهد ‌‌بود.

بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی سرد و قوی، امروز یکشنبه (24 دی) جو استان همچنان ناپایدار بوده و بارش برف، رخداد مه، وزش باد (تند تا گاهی نسبتاً شدید) توام با کولاک برف، یخبندان و افت محسوس دما در غالب مناطق استان مخاطره‌آمیز خواهد بود.

بر اساس این گزارش عمده فعالیت این سامانه در مناطق مرکزی و جنوبی استان و شهرستان‌های گرمی و انگوت خواهد بود و اختلال در عبور و مرور شهری و بین شهری ادامه خواهد داشت.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با تاکید بر اینکه این سامانه‌ بارشی تا قبل از ظهر روز دوشنبه (25 دی) در استان فعال خواهد بود،به شهروندان و دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد به هشدارهای هواشناسی سطح قرمز شماره 1 و سطح نارنجی شماره 70 اداره کل هواشناسی استان اردبیل توجه کنند.

مدارس آذربایجان‌شرقی تعطیل شد

آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان فردا برای دومین روز تعطیل است.

برف مدارس ۷ شهرستان آذربایجان‌شرقی را مجازی کرد

فردا مدارس ابتدایی و متوسطۀ اولِ کلیبر و خداآفرین و تمام مدارس شهرستان‌های اهر، هوراند، ورزقان و مرند غیرحضوری است./فارس

فعالیت ادارات آستارا با یک ساعت تاخیر آغاز می شود/ مدارس همچنان تعطیل

فرمانداری آستارا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت ادارات این شهرستان فردا، دوشنبه به علت بارش برف، با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

با توجه به بارش برف سنگین در شهرستان آستارا، فرمانداری این شهرستان اطلاعیه صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

با تصمیم ستاد مدیریت بحران آستارا فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سراسر شهرستان در روز دوشنبه، ۲۵ دی ماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

همچنین آموزش و پرورش شهرستان آستارا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت تداوم بارش‌ها، برودت هوا و احتمال وقوع یخبندان، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم  شهرستان آستارا در روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

بارش برف مدارس چالدران و خوی را غیرحضوری کرد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس روستایی چالدران و بخش صفاییه و قطور خوی فردا دوشنبه غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در سطح شهرستان چالدران، روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری در سطح شهرستان چالدران، در نوبت صبح، با یک زنگ تأخیر آغاز خواهد شد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش‌های صفائیه و قطور شهرستان خوی، روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مدارس تمامی مقاطع تحصیلی سایر مناطق شهرستان خوی نیز در نوبت صبح، با یک ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها