اختلال گسترده در شبکه اینترنت | عامل قطعی اینترنت امروز چه بود

کد خبر: 1256807

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد به‌ دنبال ایجاد اختلال در شبکه انتقال استان تهران از ساعت ۹:۴۵ تا ۱۰:۲۵ در ارایه ترافیک داخل و بین الملل اپراتورهای کشور اختلالی رخ داد که اکنون برطرف شده است.

 اختلال گسترده در شبکه اینترنت | عامل قطعی اینترنت امروز چه بود

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، به‌ دنبال ایجاد اختلال در شبکه انتقال استان تهران از ساعت 9:45 تا 10:25 در ارایه ترافیک داخل و بین الملل اپراتورهای کشور اختلالی رخ داد.

ضمن عذرخواهی از هموطنان بابت اختلال ایجاد شده، خوشبختانه با تلاش همکاران وکارشناسان فنی این شرکت، اقدامات لازم انجام و شبکه به حالت عادی بازگشت و در حال حاضر هیچگونه اختلالی در شبکه ارتباطات زیرساخت وجود ندارد./ تسنیم

 اختلال موقت در شبکه اینترنت توسط نت‌بلاکس تایید شد

از مدتی پیش شبکۀ اینترنت کشور دچار اختلال شده و برخی شبکه‌های اجتماعی قطع شدند که این اختلال هم‌اکنون رفع شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اینترنت ثابت امروز برای دقایقی دچار اختلال شد و همچنین  دسترسی برخی شبکه‌های اجتماعی مسدود شدند.

در همین زمینه NetBlocks که یک سازمان مردم‌نهاد است که امنیت سایبری و حکومتی اینترنت را رصد می‌کند اختلال اینترنت ایران را در پستی در شبکه اجتماعی ایکس تایید کرد.

در متن این پست آمده است:

    تایید شده: معیارها نشان می دهد که یک اختلال کوتاه در اتصال به اینترنت در ایران وجود دارد، به طوری که اتصال شبکه ملی قبل از بهبودی به 57 درصد از سطح عادی کاهش یافته است.

در این خصوص خبرنگار تسنیم  با پیگیری‌های از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت مطلع شد که این اختلال مربوط به چند شرکت خدمات دهی شبکه اینترنت ثابت بوده است./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها