دستور ساخت قطعه سوم آزادراه تهران-شمال صادر شد

کد خبر: 1245856

وزیر راه‌وشهرسازی در ارتباط با آزادراه تهران-شمال گفت: قطعه چهار زیر بار ترافیکی رفته و دستور ساخت قطعه سوم صادر شده اما در استان هم باید برنامه مناسب ارائه دهیم.

دستور ساخت قطعه سوم آزادراه تهران-شمال صادر شد

مهرداد بذرپاش وزیر راه‌وشهرسازی اظهار کرد: در مراسم اربعین همکاران ما تلاش‌های زیادی داشتند که به اذعان بسیاری از شرکت‌کنندگان در این مراسم کمترین چالش را داشتیم و اطمینان داریم که این اندک نواقص در سنوات آینده رفع شود.

وی با اشاره به حضور خود برای دومین بار در استان مازندران، تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار مناسبی در استان برای توسعه وجود دارد، اقداماتی در گذشته انجام شده و باید تلاش کنیم که این فرصت برای استان آورده مناسب داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی درباره توسعه مسکن، گفت: در غرب استان مازندران نیاز به تدبیر جدی در حل مشکل زمین داریم و برای واگذاری زمین نیز قول‌هایی به مردم داده شده است که باید در این بخش همت بیشتری انجام شود.

بذرپاش ادامه داد: همه باید کمک کنیم که اتفاقات خوبی برای مردم رقم بخورد اما مشکلات این استان به واسطه قابلیت‌های اراضی متفاوت است و در این بخش هم باید برنامه‌ریزی شود.

وی ضمن بیان آنکه باید تلاش کنیم تا مشکلات زیرساختی مسکن را حل کنیم، گفت: باید برنامه ویژه‌ای برای توسعه بندر امیرآباد داشته باشیم و این موضوع مورد تاکید مسؤولان استانی نیز است؛ توسعه بندر امیرآباد در سطح ملی انجام شده و باید زنجیره ریلی آن تکمیل شود.

وزیر راه‌وشهرسازی در ارتباط با آزادراه تهران-شمال گفت: قطعه چهار زیر بار ترافیکی رفته و دستور ساخت قطعه سوم صادر شده اما با وجود این مشکلات در درون استان هم باید برنامه مناسب ارائه دهیم.

بذرپاش گفت: برای سه محور ورودی به استان هم تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کردیم و برای ایمنی بخشی از جاده‌های استان هم اعتباراتی اختصاص دادیم.

وی درباره آزادراه قائمهشر به میاندورود گفت: در بخش تملکات نیز مشکلاتی وجود دارد و اگر زمینه سازی برای جذب سرمایه‌گذاری خصوصی انجام شود در این بخش آماده همکاری هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه برای فرودگاه ساری سرمایه‌گذاری انجام می‌دهیم، گفت: برای فرودگاه رامسر نیز مجوز لازم صادر شده و برای فرودگاه نوشهر هم در صورت پیگیری مناسب، مشکلی از بابت صدور مجوز نداریم، همچنین برای افزایش تعداد پرواز نیاز به پیگیری ویژه‌ای داریم.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها