قطع برق ۳۰ اداره پرمصرف پایتخت/ اسامی ادارات پرمصرف اعلام می شود؟

کد خبر: 1227379

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از قطع برق ۳۰ مشترک پرمصرف اداری پایتخت در روز جاری (چهارشنبه) خبر داد و گفت: اسامی اداره‌های پرمصرف این شهر در هفته اول تیرماه اعلام می‌شود.

قطع برق ۳۰ اداره پرمصرف پایتخت/ اسامی ادارات پرمصرف اعلام می شود؟

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"کامبیز ناظریان" با اشاره به اینکه دمای هوای پایتخت و به دنبال آن مصرف برق تهرانی‌ها در حال افزایش است بار دیگر بر لزوم کاهش مصرف برق بخش اداری مطابق با مصوبه هیئت دولت تأکید کرد.

وی گفت: امروز چهارشنبه؛ ۲۴ خردادماه نیز برق ۳۰ مشترک اداری دیگر که به دستورالعمل ابلاغی هیئت وزیران بی‌اعتنا بوده‌اند توسط سامانه‌های کنترل از راه دور و نیروهای عملیاتی این شرکت قطع شد

ناظریان از مدیران دستگاه‌های اجرایی که اقدام به کاهش مصرف برق کرده‌اند قدردانی کرد خاطرنشان ساخت: کوچک‌ترین چشم‌پوشی در برخورد قانونی با اداره‌های پرمصرف در راستای تکلیف مراجع بالادست که بر عهده این شرکت گذاشته است، صورت نخواهد گرفت و درصورتی‌که اداره‌ای که مشمول قطع برق شده نسبت به ادامه این روند اصرار داشته و از کاهش مصرف برق خودداری کند در مراحل بعدی با سخت‌گیری‌های بیشتری مواجه خواهند شد.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت خاطرنشان کرد: هفته اول تیرماه، اسامی اداره‌های پرمصرف شهر تهران که به اخطارهای داده شده بی‌توجه بوده‌اند جهت آگاهی عموم شهروندان، منتشر خواهد شد.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها