آپارتمان های نوساز تهران چند؟

کد خبر: 1139589

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز تهران خواهیم‌ پرداخت.

آپارتمان های نوساز تهران چند؟

خرید مسکن یکی از دغدغه های همیشگی افراد بوده‌ است. عده ای از مردم علاقه به خرید خانه های نوساز و کلید نخورده دارند.‌ در این گزارش تعدادی از این خانه ها در مناطق مختلف شهر تهران و با متراژ و قیمت‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

 

واحد آپارتمانی نوساز در پونک، که متراژ آن ۱۸۴ متر و ۲ خوابه است، ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

خانه ای ۲۳۰ متری در قیطریه که نوساز باشد و ۳ خواب نیز داشته باشد، ۲۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین برای خرید خانه‌ای نوساز در همین منطقه که متراژ آن ۱۶۱ متر باشد و ۳ خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۱۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.

 

همچنین در روزهای گذشته واحد آپارتمانی ۳۲۰ متری در سعادت‌آباد که نوساز هم باشد و ۴ خواب داشته باشد، ۳۳ میلیارد تومان قیمت گذاشته شده است. واحدی نوساز در همین منطقه که ۱۶۵ متر باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برای خرید یک واحد ۱۱۵ متری نوساز در فرمانیه که ۲ خوابه باشد ۱۱ میلیارد تومان بودجه لازم است.

همچنین واحدی نوساز در سلسبیل که متراژ آن ۱۰۶ متر باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

برای خرید آپارتمانی ۸۵ متری در ستارخان که‌ نوساز باشد و ۲ خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

V4JvCneCTS5c

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها