بازدید وزیر راه از کارخانه هپکوی اراک

کد خبر: 1133416

وزیر راه و شهرسازی در ادامه برنامه‌های کاری و در سفر به استان مرکزی از کارخانه هپکوی اراک بازدید کرد.

بازدید وزیر راه از کارخانه هپکوی اراک

رستم قاسمی که صبح امروز در سفری یک روزه وارد اراک و استان مرکزی شده است پس از حضور در فرودگاه اراک مورد استقبال رسمی مسئولان ارشد استان مرکزی قرار گرفت.

وزیر راه پس از این با حضور در جمع خبرنگاران اهداف و برنامه‌های خود در این سفر را تشریح و تبیین و با خبرنگاران در فرودگاه گفت‌و‌گو کرد.

قاسمی پس از این به کمربندی شمالی اراک رفته و در آنجا با حضور در سایت محل اجرای پروژه 8100 واحدی نهضت ملی مسکن در اراک حضور یافت.

این مراسم با حضور استاندار مرکزی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار و کلنگ آغاز به کار پروژه نیز توسط وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد.

پس از این مراسم وزیر راه بار دیگر به میان خبرنگاران آمده و به سوالات آنان درخصوص اجرای نهضت ملی مسکن در کشور و استان مرکزی پاسخ گفت.

قاسمی در ادامه برنامه‌های خود به هپکویی رفت که در طول سال‌های اخیر به دلیل روند غلط واگذاری‌ها با فراز و نشیب بسیاری همراه بوده است.

قاسمی با همراهی مسئولان ارشد و نمایندگان مجلس از بخش‌های مختلف و سالن‌های تولید این کارخانه بازدید کرد و با توانمندی این کارخانه مهم تولید ماشین‌آلات راه‌سازی و ماشین آلات معدنی آشنا شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها