ایمان خطیب زاده کارآفرین و بنیانگذار پروشات مدیا سرویس پخش پلت‌فرم فیلم پات را در خاورمیانه راه اندازی می کند

کد خبر: 1120390
ایمان خطیب زاده کارآفرین و بنیانگذار پروشات مدیا سرویس پخش پلت‌فرم فیلم پات را در خاورمیانه راه اندازی می کند
 
   

آقای ایمان خطیب زاده، مدیر ارشد اجرایی این شرکت گفت، پروشات، یک شرکت رسانه ای مستقر در بلژیک، است  و‌قرار  هست  سرویس پخش Filmpot خود را با تمرکز بر محتوای محلی در امارات راه اندازی کند.

Filmpot همچنین قصد دارد با یک شرکت هندی سرمایه گذاری مشترکی را برای تولید فیلم و سریال برای عملیات پخش خود تشکیل دهد.

 

 ایمان خطیب زاده، موسس و مدیر اجرایی پروشات مدیا، گفت: برنامه ما تا حد امکان جامع و با تمام تلویزیون های هوشمند و جعبه های IPTV سازگار خواهد بود و بنابراین برای مشاهده در سراسر خاورمیانه و فراتر از آن در دسترس خواهد بود. ما با امثال نتفلیکس و آمازون پرایم متفاوت خواهیم بود زیرا فیلم هایی از هالیوود، بالیوود، ایران و غیره را با دوبله عربی پخش خواهیم کرد.  خطیب زاده، یک کارآفرین ایرانی الاصل که در 20 سال گذشته در بلژیک ساکن بوده است، گفت: فیلم های عربی با زیرنویس انگلیسی، فرانسوی و فارسی نیز خواهیم داشت.

 

خطیب زاده گفت اگرچه شرکت هلدینگ پروشات در خارج از بلژیک مستقر است، اما او قصد دارد دبی را به دفتر مرکزی Filmpot تبدیل کند.

 
   

12

 خطیب زاده گفت: این به این دلیل است که برخلاف نتفلیکس و آمازون پرایم که عمدتاً آمریکا و اروپا را هدف قرار می دهند، قصد داریم بر بازار خاورمیانه تمرکز کنیم.

خاورمیانه یک دیگ ذوب فرهنگی مهم است و می تواند بازاری پر رونق برای هر شرکت تولید رسانه ای باشد.  تنوع بسیار زیادی در منطقه وجود دارد، و این باعث ایجاد طیف متنوعی از صنایع فرعی می شود که هر کدام می توانند پایگاه بازار فعالی داشته باشند.

Filmpot محصولی است که در بهترین زمان برای پر کردن شکاف بازار می آید.  تیم filmpot ثابت خواهد کرد که محتوای خوب می تواند از هر مکانی بیرون بیاید، صرف نظر از اینکه چقدر از بازار اصلی فاصله دارد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها