روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال به چه صورت است؟

کد خبر: 1120280

آیا با روش باز کردن گاوصندوق دیجیتال آشنا هستید؟  بهترین راهکار یا مکان امن برای نگه‌داری وجه نقد، طلا، اسناد و مدارک مهم، گاوصندوق است. با تهیه یک گاوصندوق باکیفیت از فروشنده یا فروشگاهی معتبر، دیگر جای نگرانی برای گم شدن و دزدیده شدن اموال و مدارک مهم باقی نمی‌ماند. انواع گاوصندوق به دو نوع مکانیکی و دیجیتالی دسته‌بندی می‌شوند. نخستین جعبه به عنوان مکانی امن جهت نگه‌داری اموال مهم و وجه نقد، در سال 1835 میلادی اختراع شد. با گذشت زمان، این جعبه‌های محکم که با کلید باز و بسته می‌شدند، به صندوق‌هایی دیجیتالی تبدیل شدند. در ادامه با ما باشید تا روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال را در کنار هم مرور کنیم.

روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال به چه صورت است؟

گاوصندوق رمزدار چیست؟

انواع گاوصندوق با وارد کردن یک رمز باز و بسته می‌گردند. در حالت کلی این محفظه‌های آهنی به سه شکل رمز چرخشی، رمز با پنل صفحه کلید و رمز بیومتریک، طراحی و ساخته می‌شوند. رمزهای چرخشی از قدیمی‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند که نسبت به گذشته طرفداران کمتری دارند. گاوصندوق رمزدار با پنل صفحه کلید، از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها در این زمینه هستند.

مدل‌هایی که به واسطه رمز بیومتریک باز و بسته می‌شوند، از گران‌ترین محصولات موجود در بازار هستند. منظور از رمز بیومتریک، باز شدن درب توسط شناسایی چهره (اسکن چشم) و اثر انگشت است.

روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال

هر کدام از این صندوق‌های آهنی براساس نوع و مدل به یک روش متفاوت باز می‌شوند. همان‌طور که اشاره کردیم، صندوق‌های دیجیتال رمزدار، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که با وارد کردن یک رمز شما می‌توانید درب آن را باز کنید.

فراموش کردن رمز در گاوصندوق دیجیتال، امری رایج بین افرادی است که برای نگه‌داری اموال و اسناد مهم خود، این محصول را خریداری کرده‌اند. در ادامه این مطلب به روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال در زمان فراموش کردن رمز اشاره خواهیم کرد.

خرید گاوصندوق رمزدار

از آنجا که این محفظه آهنی، کاربرد مهمی دارد، انتخاب و خرید محصول باید بر اساس اصول و استانداردهای لازم انجام شود. مدل‌های مختلف این صندوق‌ها به صورت گاوصندوق خانگی مسترسیف، اداری و... طراحی و ساخته می‌شوند. این محصولات معمولا به آسانی در اتاق یا فضاهایی مخفی مانند کمد جای گرفته و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر قصد خرید یک گاوصندوق دیجیتال با بهترین کیفیت را دارید، به هر فروشنده و فروشگاه متفرقه‌ای اعتماد نکنید. این جعبه‌های آهنی باید از اموال و مدارک مهم شما به خوبی محافظت کرده و آن‌ها را در یک مکان امن نگه دارند. به همین دلیل انتخاب برند و نوع محصول در خرید اهمیت بسیاری دارد. مهمترین دلیل این امر، پشتیبانی فروشنده یا مجموعه‌ای است که پس از فروش، خریداران را راهنمایی و حمایت می‌کنند.

خرید گاوصندوق رمزدار

چگونه گاوصندوق رمزدار را باز کنیم؟

روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال به نوع محصول و نوع برند آن بستگی دارد. بعضی از تولیدکنندگان یک کلید یدک برای زمانی که شما رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، در نظر گرفته‌اند. در واقع رمز این دسته از صندوق‌ها به شکلی است که شما با ترکیبی از کلید و رمز روبرو هستید. توجه داشته باشید که کلید یدک باید در مکانی مطمئن و در دسترس قرار داشته باشد تا در مواقع بحرانی به کلید دسترسی داشته و از آن برای باز کردن صندوق استفاده کنید.

 خالی شدن باتری

بعضی از محصولات تولید شده به باتری مجهز هستند که با تمام شدن باتری‌ها، شما توانایی باز کردن درب صندوق را نخواهید داشت. روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال در زمانی که باتری‌ها تمام شده‌اند، کار چندان دشواری نخواهد بود. معمولا جای قرارگیری باتری در این دسته از صندوق‌ها به شکلی است که افراد به آن دسترسی آسانی داشته باشند. البته در بعضی از مدل‌ها نیز جای باتری درون محفظه صندوق تعبیه شده که باز کردن درب هنگام خالی شدن باتری، با مشکلاتی همراه خواهد بود.

به این ترتیب هنگام خرید گاوصندوق به نکات مهمی همچون مکان قرارگیری باتری توجه داشته باشید. همچنین بعضی از مدل‌های برتر به یک سیستم آلارم مجهز شده‌اند که هنگام خالی شدن باتری، شما را از این موضوع مطلع خواهند کرد. در صورتی که گاوصندوق شما به سیستم هشدار مجهز نشده، هر چند وقت یک بار عمر باتری را بررسی کنید. در حالت کلی این باتری‌ها یک سال و نیم تا دو سال عمر داشته و کار می‌کنند.

انتخاب رمز در استفاده از گاوصندوق دیجیتال

از آنجا که شما از این صندوق آهنی به عنوان مکانی امن برای محافظت از مدارک و اموال باارزش خود استفاده می‌کنید، انتخاب رمز در این مورد نیز اهمیت بسیاری دارد. رمزی که شما به عنوان کلمه عبور برای باز شدن درب انتخاب می‌کنید، باید رمزی قوی و کمی پیچیده باشد. این امر باعث می‌شود تا هر شخصی به راحتی به آن دسترسی پیدا نکند. توجه داشته باشید که رمز را به شکلی انتخاب کنید که در ذهن شما نیز باقی مانده و برای به خاطر آوردن آن با مشکل مواجه نشوید.

 خدمات فروشگاه اینترنتی مستر سیف

 خدمات فروشگاه اینترنتی مستر سیف

در این مطلب به موضوع نوع برند و کیفیت محصول در خرید گاوصندوق اشاره کردیم. مهمترین نکته در تهیه این محصول، اعتماد به فروشنده و شرکتی است که قصد خرید از آن را دارید. یکی از معتبرترین منابع برای این منظور، فروشگاه اینترنتی مستر سیف است که از سال 1394 فعالیت خود در زمینه صنایع امنیتی را شروع کرد. مستر سیف طی این سال‌ها با دریافت مجوز و اعتبار فروش برندهای خارجی همچون محصولات کره‌ای و ژاپنی، توانسته است در این صنعت به جایگاه قابل توجهی برسد.

صندوق‌های ایگل و لوسل، از باکیفیت‌ترین و بهترین محصولات موجود در بازارهای جهانی هستند. شما با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه می‌توانید از این محصولات دیدن کنید. در این فروشگاه اینترنتی، مشخصات انواع گاوصندوق دیجیتال، نسوز، دکوراتیو، خانگی، اداری و... به همراه قیمت در اختیار کاربران قرار داده شده است.

هنگام خرید گاوصندوق، به کیفیت و اعتبار محصول در خصوص ضد سرقت بودن آن توجه داشته باشید. معمولا محصولات معتبر از نظر استانداردهای روز دنیا دارای رتبه‌ای مشخص هستند. این رتبه‌بندی، کیفیت و اطمینان شما از ضد سرقت بودن محصول را مشخص می‌کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها