معرفی و بیوگرافی علیرضا طلیسچی

کد خبر: 1117520

صنعت موسیقی دارای فعالان بسیاری است که هر کدام رنگ و بوی خود و همچنین داستان خود را دارند. بیوگرافی خوانندگان نیز همانند سایر افراد مشهور مورد توجه بوده است. اگر بخواهیم از محبوب‌ترین خواننده‌های پاپ کشورمان صحبت کنیم بدون شک نام علیرضا طلیسچی نیز در آن میان خواهد بود. علیرضا طلیسچی به عنوان یک خواننده جوان، خوش قیافه و از همه مهم‌تر خوش صدا، طرفداران بسیاری را میان اقشار مختلف جامعه و در هر سن و سالی دارد. آهنگ‌های علیرضا طلیسچی امروزه از همه جا شنیده می‌شوند؛ شاد و غمگین، عاشقانه و حتی برخلاف صحبت خودش که می‌گوید هیچوقت تا به حال شکست عشقی نخورده است، دیس لاو! اگر یک نظرسنجی مبنی بر بارزترین ویژگی او برگذار شود بدون شک نتیجه‌ی پس از خوش صدا بودن، لبخند زیبای او خواهد بود. همه علیرضا طلیسچی را با لبخند همیشگی، دلنشین و زیبای اون می‌شناسند. اگر شما هم قصد دارید تا بیشتر در مورد بیوگرافی این خواننده مردمی و محبوب بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

علیرضا طلیسچی کیست؟

با خواندن مقدمه این متن قطعا متوجه شده‌اید که علیرضا طلیسچی یک خواننده معروف است اما این تنها عنوان او نیست. علیرضا طلیسچی همچنین یک ترانه سرا، آهنگ‌ساز، تنظیم کننده و نوازنده نیز می‌باشد. او علاوه بر اینکه آهنگ‌ها را به بهترین شیوه می‌خواند بلکه ترانه و تنظیم بسیاری از آنها را نیز خود انجام می‌دهد‌ و به همین دلیل دور از انتظار است که آهنگ‌های علیرضا طلیسچی مورد استقبال گسترده قرار نگیرند. این طور که به نظر می‌رسند ساز تخصصی این خواننده جوان پیانو است اما باید گفت که گیتار زدن او نیز حرف ندارد.

سن، قد، محل تولد

علیرضا طلیسچی متولد تاریخ ۷ مهر سال ۱۳۶۴ شمسی و ۲۹ سپتامبر سال ۱۹۸۵ میلادی است. بدین معنی که او در حال حاضر در سن ۳۶ سالگی به سر می‌برد. گر چه او اصالتا اهل همدان و همدانی است اما در تهران به دنیا آمده است و هم اکنون نیز ساکن تهران است. اگر به ویکی پدیای این خواننده نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که در معرفی او، بلندی قد او را ۱ متر و ۷۲ سانتی متر بیان کرده است.

خانواده، خواهر و برادر و وضعیت تاهل

در این خصوص باید گفت که این خواننده معروف پاپ، در یک خانواده ۴ نفری متشکل از پدر، مادر و یک برادر زندگی می‌کند. علیرضا طلیسچی خواهری ندارد و برادر او که عرفان نام دارد به هنر عکاسی مشغول است و گفته می‌شود امور عکاسی علیرضا را برادرش انجام می‌دهد. عرفان طلیسچی همچنین در مدلینگ نیز فعالیت دارد. پدر علیرضا و عرفان، در حیطه معاملات املاک مشغول به کار است. در این خانواده ۴ نفره همانطور که از عکس‌هایشان بر می‌‌آید عشق و علاقه موج می‌زند. طبق گفته خود علیرضا طلیسچی درست است که خانواده او به خصوص در زمان کودکی حامی فعالیت‌های موسیقیایی او نبوده‌اند اما هیچگاه بر سر راه او قرار نگرفته‌اند. البته با گذر زمان و به ثمر نشستن تلاش‌ها و آهنگ‌های علیرضا طلیسچی، او و حرفه‌اش در نظر خانواده جدی‌تر آمده‌اند.

بدین وسیله به اطلاع طرفداران این خواننده می‌رسانیم که او مجرد بوده و تا به حال ازدواج نکرده است.

مدرک تحصیلی

اگر نگاهی به کارنامه تحصیلی این خواننده محبوب بیاندازیم به عنوان اولین مدرک دانشگاهی، فوق دیپلم رشته مهندسی عمران را مشاهده خواهیم کرد. اما این طور که به نظر می‌رسد علیرضا در آخر، استعداد واقعی خود را کشف کرده است و به سراغ آن رفته است و به همین دلیل است که هر آهنگ علیرضا طلیسچی رنگ و بویی جذاب از موسیقی را در خود داراست. در کنار فوق دیپلم عمران، لیسانس موسیقی در گرایش سازهای جهانی نیز از مدارک تحصیلی علیرضا طلیسچی هستند.

شروع خوانندگی

علیرضا طلیسچی در ابتدا به همراه یکی از دوستان نزدیکش، تحت عنوان گروه "علیرضا و حمیدرضا " شروع به فعالیت و ساخت آهنگ کردند. طبق صحبت‌هایش، زمانی که از انتشار آهنگ‌ها اطمینان نداشته‌ و در خدمت سربازی به سر می‌برده است؛ به دلیل پخش آهنگ‌هایشان توسط تعمیرکار لپ تاپِ حمیدرضا، با نام خواننده‌های دیگر، متوجه استقبال بی نظیر و تعجب بر انگیز آهنگ‌هایشان توسط مردم شده است به طوری که وقتی برای خرید به مرکز شهر می‌رفته است؛ آهنگشان را در تاکسی شنیده و متعجب شده است.

در اینجا، جا دارد به ضرب المثل "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" اشاره کنیم. شاید اگر تعمیرکار مذکور آهنگ‌ها را حتی با نام اشخاص دیگری منتشر نمی‌کرد ما امروزه از لذت شنیدن آهنگ‌های علیرضا طلیسچی برخوردار نبودیم. فعالیت جداگانه علیرضا از سال ۸۶ شروع شد. در این سال‌ها که علیرضا طلیسچی مجوز نداشت آهنگ‌های بسیار جذابی از این خواننده منتشر شد و مورد استقبال زیاد جوانان قرار گرفت. از میان این آهنگ‌ها می‌توان به آهنگ‌های "قرار نبود" و "حلقه" اشاره کرد که حتی امروزه نیز بسیار مورد توجه هستند. در این سال‌ها در کنار آهنگ‌های علیرضا طلیسچی، موزیک ویدئوهایی از او منتشر شد.

سرانجام

پس از سال‌ها فعالیت و تلاش، سرانجام علیرضا موفق شد در سال ۱۳۹۵ مجوز پخش نخستین آلبوم رسمی خود را برای آلبوم "دقیقه‌هایم" کسب کند و در همان سال نیز، نخستین کنسرت خود را در سالن نمایش میلاد با استقبال گسترده طرفدارانش برگذار کرد. از سال ۱۳۹۵، فعالیت موسیقیایی علیرضا طلیسچی به عنوان یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های پاپ کشور متوقف نشده است و خوشبختانه ما همچنان می‌توانیم سری به سایت‌های دانلود زده و آهنگ‌های علیرضا طلیسچی را به عنوان آهنگ‌هایی زیبا و دلنشین، گوش کنیم.

دانلود آهنگ‌های علیرضا طلیسچی از سویل موزیک

اگر به دنبال یک منبع کامل برای دانلود آهنگ های علیرضا طلیسچی هستید با سایت سویل موزیک آشنا شوید. این سایت فوق العاده که یک منبع فوق العاده برای دانلود هر اهنگ جدید و قدیمی است، آرشیوی کامل و متنوع نیز از این خواننده جوان را در نشانی اینترنتی https://sevilmusic.com  به همراه متن آهنگ‌ها و کیفیت‌های متنوع آنها را داراست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها