نکات طلایی در انتخاب پرده اتاق خواب با قیمت مناسب

کد خبر: 1114817

برای خرید یک پرده اتاق خواب باید نکاتی مانند جنس پرده، نوع دکوراسیون اتاق، سبک پرد و... را در نظر گرفت. هر اتاقی برای اینکه زیباتر دیده شود نیاز به یک پرده شیک و زیبا متناسب با دکوراسیون اتاق دارد. پرده اتاق خواب در انواع مختلفی دوخته می شود که هر کدام از آنها برای دکوراسیون و سلیقه های مختلف طراحی و دوخته شده اند. در هر نوع پرده، از پارچه هایی خاص با جنس هایی متفاوت استفاده می شود.

اتاق خواب یکی از بخش های اختصاصی خانه است که هر فردی متناسب با سلیقه خود طرح آن را انتخاب می کند. پرده اتاق خواب یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر زیبایی اتاق خواب به شمار می رود و طرح و رنگ آن تاثیر بسزای در سایر بخش های آن خواهد گذاشت. انتخاب جنس، طرح، رنگ، اندازه و... در خرید پرده برای اتاق خواب از اهمیت بسزایی برخوردار است و هرچه توجه بیشتری به آن داشته باشید در نتیجه زیبایی بیشتری را از اتاق خواب خود شاهد خواهید بود. اما به نظر شما پرده اتاق خواب خود را از کجا بخریم؟ چه نوع پرده ای برای ما مناسب تر خواهد بود؟ ما در این مورد سعی خواهیم کرد مقالات خوبی برای شما تهیه کنیم. اما در کل واقف باشید پردهای اتاق خواب یکی از مهم ترین مواردی می باشد  که در مورد آن صحبت خواهیم کرد. برای پی بردن به این موارد در ادامه با ما همراه باشید.

پرده اتاق خواب را باید از مراکز معتبری که محصولات با کیفیت در اختیار مشتری  قرار می دهند، خریداری کرد. همچنین برخی از مراکز علاوه بر دارا بودن پرده های بسیار با کیفیت، قیمتی مناسب نیز دارند. قیمت پرده اتاق خواب بسته به نوع پارچه و مدل انتخابی متفاوت است. در ادامه به بررسی بیشتر انواع پرده مناسب اتاق خواب و مراکز معتبر فروش پرده های اتاق خواب خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

پرده اتاق خواب تک پنل و دو پنل

پرده اتاق خواب را می توان در اندازه های کوتاه و بلند تهیه کرد و با توجه به سلیقه شخصی و دکوراسیون اتاق خواب، کوتاهی و بلندی پرده را انتخاب کنید. هر نوع پرده ای را می توان در اندازه های کوتاه و بلند تولید کرد و سبک پرده در اندازه آن تاثیر چندانی ندارد. یکی از انواع پرده های اتاق خواب، پرده تک پنل است. این نوع پرده، به صورت یک تکه دوخته می شود و کل پنجره را می پوشاند. پرده های تک پنل را می توانید از هر دو سمت باز و بسته کنید. این نوع پرده ها در سبک های مدرن و غیر رسمی بسیار محبوب هستند. پرده های تک پنل را می تواند در دکوراسیون مدرن به عقب گره بزنید، این کار باعث ایجاد یک حالت نامتقارن  زیبا در اتاق خواب می شود.

یکی دیگر از انواع پرده های اتاق خواب که در بین مردم بسیار پر طرفدار هستند، پرده های دو پنل است. این نوع پرده ها دارای دو صفحه مجزا هستند که با نزدیک کردن آنها به یکدیگر و گره زدن با یک بند، می توانید تمامی پنجره را بپوشاند. پرده های دو پنل مانند پرده های یک پنل در سبک های مدرن و غیر مجاز کاربرد بیشتری دارند. برای اینکه اتاق خواب ظاهری زیباتر داشته باشد می توانید هر صفحه را به صورت جداگانه در دو طرف پنجره گره بزنید و باعث ایجد ظاهری متقارن در دو طرف پنجره و زیبایی چندین برابر ظاهر اتاق خواب شوید.

پرده اتاق خواب چند لایه و والان دار

یکی دیگر از سبک های محبوب در پرده، استفاده از پرده های چند لایه و والان دار است. این نوع پرده ها زیبایی چندین برابر نسبت به سایر پرده ها دارند. والان ها پرده های بسیار کوتاهی هستند که در بالای پرده اصلی به صورت جداگانه نصب می شوند. نوع والان و طرح آن بسته به سلیقه شخصی مشتری متفاوت است. پرده های چند لایه معمولا از یک پرده تک پنل و یک پرده دو پنل که در اطراف قرار می گیرد و یک والان مخصوص تهیه می شوند. در این سبک پرده، ابتدا پرده تک پنل را نصب میکنند سپس به نوبت پرده دو پنل در طرفین و والان را قرار می دهند. قیمت این نوع پرده ها به دلیل استفاده از پارچه های بیشتر به نسبت سایر سبک ها بیشتر است.

میزان نوردهی پرده های اتاق خواب

یکی دیگر از مواردی که در تهیه پرده اتاق خواب باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید، نوردهی پرده است. میزان نوردهی پرده با توجه به خواسته فرد تعیین می شود،؛ به عنوان مثال برخی از افراد نور زیاد در اتاق خواب را نمی پسندند و برخی دیگر بالعکس خواهان نور زیاد در اتاق خواب هستند.

 برخی از پرده ها تنها جنبه تزیینی دارند و نور زیادی از خود عبور می دهند اما برخی دیگر دارای آستر می باشند و از پارچه های ضخیمی تهیه می شوند، اینگونه پرده ها  نور زیادی از خود عبور نمی دهند و برای افرادی ک به تاریکی اتاق علاقه مند هستند، بسیار مناسب می باشد. مراکز معتبری فروش پرده مانند سایت پردینه، مشاوره های لازم جهت انتخاب یک پرده مناسب را انجام می دهند. سایت پردینه اقدام به حراج پرده اتاق خواب با قیمتی استثنایی کرده است و شما می توانید با مراجعه به این سایت پرده اتاق خواب را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

تاثیر پرده های شفاف و مات در نوردهی

پرده های شفاف در نوردهی تاثیر بسیار زیادی دارند و برای دوخت آنها از پارچه هایی مانند حریر که بسیار نازک هستند، استفاده می شود. این نوع پرده ها به دلیل نازکی بیشتر جنبه تزیینی دارند و حریم خصوصی شخص به خوبی حفظ نمی شود به همین دلیل بیشتر افراد پرده های نیمه مات و مات را ترجیح می دهند. البته اگر به پرده های حریر علاقه مند هستید و می خواهید حریم خصوصی خود را حفظ کنید، می توانید از آستر در طراحی و دوخت این نوع پرده ها استفاده کنید.

پرده های نیمه مات و مات از ترکیب پرده های شفاف و آستر دوخته می شوند و نور بسیار کمی را از خود عبور می دهند. پرده های مات حریم خصوصی را به خوبی حفظ می کنند و یک گزینه بسیار خوب برای اتاق خواب ها محسوب می شوند. افرادی که علاقمند به اتاق های تاریک هستند باید از پرده های مات استفاده کنند. گاهی طراحان برای زیبایی بیشتر پرده های مات و شفاف را با یکدیگر ترکیب می کنند و ظاهری زیبا برای پرده اتاق خواب به وجود می آورند.

یک پرده اتاق خواب مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال یک پرده مناسب برای اتاق خواب خود هستید، باید ویژگی های یک پرده خوب را بدانید، به عنوان مثال برخی از پرده ها به دلیل جنسی که دارند، عایق خوبی در برابر سرما، گرما، نور زیاد و.. هستند. پرده هایی با جنس مخمل، کرباس و.. دارای همین ویژگی ها می باشند.

 به این نوع پرده ها پرده های عایق می گویند و انتخاب بسیار خوبی برای اتاق خواب به شمار می روند. نوع دیگری از پرده ها وجود دارند که به صورت مصنوعی عایق شده اند و برای تزئین آنها از یک پارچه نازک استفاده شده است. جنس این نوع پرده ها از فوم و سیلیکون بوده و برای افرادی که به سروصدا حساس می باشند، بسیار مناسب هستند.

خرید پرده اتاق خواب با قیمتی مناسب

پرده را باید از مراکز معتبر که محصولات با کیفیتی را تولید می کنند، خریداری کنید. خرید از این مراکز به شما امکان می دهد که  با خیالی راحت پرده های اتاق خواب خود را خریداری کنید. یکی از مراکز بسیار معتبر برای خرید پرده اتاق خواب، سایت پردینه است. در این سایت می توانید از قیمت مدل پردهای جدید اتاق خواب 2021  مطلع شوید. همچنین در این سایت می توانید پرده های اتاق خواب را با 20 درصد تخفیف زیر قیمت خریداری کنید. قیمت پرده اتاق خواب در این سایت بسیار مناسب بوده و به راحتی می توانید پرده اتاق خواب خود را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پرده اتاق خواب می توانید به وب سایت ما در اینجا مراجعه کنید

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها