سفر به رمانتیک ترین کشور جهان، فرانسه

کد خبر: 1112225

فرانسه مسافران را با فرهنگ آشنای خود، که در اطراف تراس‌های کافه‌ها، بازارهای میدان دهکده و رستوران‌های کوچک پرده‌دار توری بافته شده‌اند، با پلات دو ژور (غذای روز) که روی تخته گچی زده شده، اغوا می‌کند. خرید تور فرانسه و سفر به شهرهایی چون پاریس همواره آرزوی افراد زیادی است و علاقمند هستند که یک تور ارزان اروپا پیدا کرده و به این دیار رهسپار شوند.

فرانسه سرزمین هنر

فرانسه دربار هنر و معماری در سطح جهانی است. با دیدنی های نمادین شناخته شده در سراسر جهان و ستاره های در حال ظهور که هنوز کشف نشده اند، هر کسی را به وجد می آورد. رپرتوار فرهنگی این کشور - از نظر حجم و تنوع - خیره کننده است و اینجاست که زیبایی هنرمندان در پاریش نهفته است: وقتی سوپراستارهایی مانند ایفل و ریورایمشهور فرانسوی برجسته شده‌اند، چیزهای بیشتری برای هیجان در پاریس به وجود آمد. به هر حال فرانسه با حدود 89 میلیون بازدید کننده هر ساله که به سرزمین رویاها می‌آیند ثروت خارق‌العاده را نصیب موزه‌ها، گالری‌ها، آتلیه‌ها (کارگاه‌های هنری) و تجربیات فرهنگی عملی لذت بخش می کنند و می توان گفت پاریس را یکی از قطب های اصلی گردشگری جهان کده اند. پی با وجود شیوع ویروس کرونا هنوز امکان خرید تور فرانسه وجود دارد.

 

غذا شناسی در فرانسه

غذا برای فرانسوی‌ها اهمیت زیادی دارد و دستور کار آشپزی روزانه تدارک دیده می شود: صبحانه خوردن با کروسان‌های گرم از بولانژری (نان‌پزی)، توقف در رستوران‌های کوچک پاریس و خرید در بازار برای فرانسوی‌ها طبیعت دوم است و این امر بی‌ادبی است اگر به آنها توجهی نکنید. غذای فرانسوی بسیار عمیق تر از صرف غذا خوردن بسیار خوب است. ماهیت تجربی آن به این معنی است که همیشه چیزی خوشمزه برای مشاهده، یادگیری و امتحان وجود دارد. چه سرودن کرپ در بریتانی و چه صدای زدن فلوت در زیرزمین های باستانی ریمز، در یک کلام فرصت های آشپزی در فرانسه بی پایان است. درست است که با خرید تور ایتالیا هم می توانید تجربه غذاهای اصیل اروپایی را داشته باشید اما فرانسه چیز دیگری‌ست.

 

جریان زندگی در اروپا به ویژه فرانسه

ریتم زندگی روزمره - دیکته شده توسط فصول صمیمیت را تراوش می کند که زیر پوست شما می رود به این معنا که طبیعت و آب و هوا تاثیری مستقیم بر نوع زندگی و فعالیت های روزانه مردم فرانسه و به طور کلی اروپائیان دارد. در سفر مقاومت نکنید بلکه به سبک زندگی فرانسوی زندگی کنید. از تجملات آیین‌های ساده و روزمره که به لحظاتی فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شوند، بپذیرید، خواه یک قهوه و کروسان در کافه پاریس، جایی که ژان پل سارتر و سیمون دوبوار برای فلسفه با هم ملاقات کردند، قدم زدن در باغ‌های لیلی‌پوشی که مونه نقاشی کرده است، یا در ساحلی در بریتانی قدم بزنید که عطر و بوی لطیفی از زبان، موسیقی و اساطیر توسط مهاجمان سلتیک قرن پنجم به ارمغان آمده است. می دانیم که قیمت کافه های پاریس گران است و باید انعام زیادی هم بدهید اما شاید به یک بار تجربه آن بیارزد. نظر شما چیست؟

گردش فضای باز

سفری متنوع از صخره‌ها و تپه‌های شنی شمال تا دریای آبی نافذ ریویرای فرانسوی و جنگل‌های بلوط سبز کورس را با سفر به این دیار در اختیار خواهید داشت. فعالیت در فضای باز همان چیزی است که منظره غنایی فرانسه می خواهد و چیزی برای همه وجود دارد. فرقی نمی‌کند که با پای برهنه از روی شن‌های موج‌دار تا مونت سنت میشل راه بروید، یا با تله‌کابین به سمت چشم‌اندازهای یخبندان بر فراز شامونیکس بروید یا در بلندترین تپه‌های ماسه‌ای اروپا چرخید، فرانسه ناامید نمی‌شود. فضای بیرونی عالی آن هیجان‌انگیز است، با فرصت‌های بی‌پایان و ماجراجویی بعدی که التماس می‌کند داشته باشید. 

 

اگر هیچ مشکل اقتصادی و هیچ گیره ای روبه روی شما نبود فرانسه را انتخاب می کردید یا ایتالیا را؟ اسپانیای خوش صدا یا سوئیس و طبیعت باور نکردنی آن را؟ حتی شاید قصد داشتید محو دیدن شفق های قطبی در تور دانمارک شوید و به عمق رویاها در اتریش بروید؟ سلیقه شما کجاست؟ آیا برای سفر هم مانند سایر مایحتاج زندگی بودجه کنار می گذارید؟ گمان نمی کنید حالا وقت آن رسیده که کمی از مشغله های روزانه دور شوید و به خود و خانواده استحران بدهید؟ شما می توانید از این وبسایت همه روزه تورهای مسافرتی اروپا را پیگیر باشید: https://www.npk.ir/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها